در طول دوره طولانی نمایندگی موحد حتی یک کار عام المنفعه که بتوان به عنوان نمونه از آن یاد کرد وجود ندارد و این یعنی اوج ناکارآمدی و واپسگرایی نه عظمت و بزرگی. 
کد خبر: ۷۳۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴ 09 April 2019
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
عدل هاشمی پور و بزرگواری نماد واقعی اقتدار و عظمت کهگیلویه بزرگ

برخلاف ادعای نگارنده ی  یادداشتی که سعی در وارونه جلوه دادن حقایق و معرفی موحد به عنوان نماد اقتدار کهگیلویه داشت (اینجا) باید گفت که موحد عامل و نماد محرومیت، ذلت، عقب ماندگی و توسعه نیافتگی کهگیلویه بزرگ بوده و بس.
دوران ۱۶ساله و طولانی نمایندگی موحد هیچ دستاوردی در حوزه زیرساختی ، توسعه و حتی توسعه ی نیروی انسانی نداشته و همگان بویژه نسل جوان و نخبگان کهگیلویه بزرگ به خوبی بر این امر واقفند. 

در طول دوره طولانی نمایندگی موحد حتی یک کار عام المنفعه که بتوان به عنوان نمونه از آن یاد کرد وجود ندارد و این یعنی اوج ناکارآمدی و واپسگرایی نه عظمت و بزرگی. 
در دوره طولانی نمایندگی موحد حتی یک نفر نیروی انسانی که رشد کرده و به مناصب بالای اجرایی رسیده باشد وجود ندارد، چرا که موحد حفظ قدرت خود را در سرکوب و انزوای نخبگان کهگیلویه بزرگ میدانست 
فلذا اجازه رشد به هیچ نیرویی را از حوزه انتخابیه نمیداد تا نکند که فردا رقیبی برایش پیدا شود، و اوج مظلومیت و انزوای نخبگان و مهار گردش نیروهای کارآمد و نخبه در دوره موحد رقم خورد که این نقیصه مهم و اساسی که نقشی تعیین کننده در معادلات توسعه سیاسی و اقتصادی هر استانی دارد به علت قلت نیروهای کارآمد در سطوح مدیریتی بالادستی تا سالهای سال جبران نخواهد شد. 

موحد
سیاست نخبه کشی و پروبال دادن به افراد خاص در حوزه پیمانکاری آنهم از استانهای دیگر را برای بسط قدرت و یکه تازی در کهگیلویه بزرگ دنبال کرده و میکند و این بزرگترین آسیب وارده به پیکر نحیف حوزه انتخابیه در طول چهار دهه گذشته از انقلاب اسلامی بوده و ترمیم و جیران این همه نواقص و کاستیها سالهای سال زمان خواهد برد.
اما در دوره حجه الاسلام بزرگواری کارهای عام المنفعه و قابل ذکری در حوزه انتخابیه صورت گرفت که همگان به این مهم واقفند و نیاز به اطاله کلام در این مبحث وجود ندارد. 

و اما ادامه بحث توسعه و رونق حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در دوران عدل هاشمی پور با وجود همه بحرانهای اقتصادی پیش رو و تحریمها با قدرت و شدت ادامه یافت و کارهای انجام گرفته و در حال انجام چه از نظر کیفی و چه کمی قابل قیاس با گذشته نیست و به جرات می توان گفت از مجموع عملکرد عمرانی همه ادوار چه بسا فراتر بوده و اگر کسی در این حقیقت محض تردیدی دارد از پادوک عبور کرده و سری به نیروگاه بزرگ در حال احداث بزند، سری به انتقال آب چهار شهرستان بزند، سری به پتروشیمی و فسفات بزند، نگاهی به عملکرد هاشمی پور در حوزه اجتماعی و تهیه جهیزیه برای ۴۰۰ زوج جوان بزند، سری به صدها روستای بهرمند از طرح هادی روستایی و آسفالت معابر بزند ،نگاهی به تجهیزات خریداری شده برای بخش بهداشت و درمان بیندازد، نگاهی به کمکها و مساعدتها در حوزه آموزش و پرورش بیندازد، نگاهی به بحث توسعه راهها بیندازد و دهها و صدها خدمت ریز و درشت دیگر در حوزه های مختلف،
البته اگه قدری منصف باشیم و چشم خود را بر روی حقایق نبندیم. 
سلمان محمدی.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ضامن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
آخه برادر محترم بااین حسابی که شما میفرمایید عدل هاشمی رئیس جمهور ورئیس دولت و وزیر نیرو ووزیر نفت هست اگربودجه دولت نباشه ازجیب خودش داره خرج میکنه چرااینقدرساده فکرمیکنید وظیفه نماینده فقط قانونگذاری هست
میر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
سلمان محمدی را نمی شناسم اما قطعا هیچ گونه سابقه ای ندارد وتازه به دوران رسیده ای هست ودنبال اسم ورسم است
بنی هاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
نمیدونم نگارنده متن نوشته شده رو خودش قبول داره؟! حیف از دوران خدمت به مردم کهگیلویه بزرگ که باا ین حرفها بر باد می رود.
خلیل
|
United States
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
جیره خواران و پول پرستان برای پر کردن شکم خود شروع به اراجیف کردن و چشمان خود را بر روی حقایق میبندند
چروم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
جناب سلمان سلام نمی دانم کیستی و چکار ه ایدو چند سال سن داری اما گوشه ای را برای شما میگویم ۱-تنگ پیرزال را یاد بردی ۲- برق رسانی و جاده سازی از دهدشت تا مرز چهار محال را فراموش کردی ۳- گازرسانیبه روستاهای اطراف دهدشت وجرام را فراموش کردی تونل پات را فراموش کردی و پیچ های قله گل دشمن زیاری را از یاد بردی که در یک تصادف بیش از ۱۰ نفر از بین رفت لابد اتظار داشتی دران موقع در دشمن زیاری ودشموک کارخانه احداث شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار