کد خبر: ۷۳۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ 13 April 2019

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: آمریکا در ساختار سیاسی جهان عمله صهیونیزم بین الملل و کانون شرارت، استعمار و تروریزم دولتی و غیر دولتی در دنیاست.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: معرفی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمره گروه های تروریستی از سوی استکبار جهانی نوعی وارونگی و تحریف حقایق است.
وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله گروه هایی است که نقش مهمی در سرکوب کردن گروه های تروریستی از جمله داعش دارد و استکبار جهانی با حمایت رسانه ای و مالی از تروریسم، خود سرمنشاء تشکیل همه گروه های تروریستی در دنیاست.
صفایی بوشهری اضافه کرد: استکبار جهانی در مجامع بین الملل، افغانستان، عراق و سوریه از حامیان اصلی تروریزم به شمار می رود و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام قدرت در مقابل آنان ایستاده و مایه اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.
امام جمعه بوشهر گفت: تاریخ شهادت می دهد ایران اسلامی خود قربانی تروریزم است و امروز فریاد مرگ بر آمریکا فریاد همه مظلومان عالم است.
وی تاکید کرد: هرچند هدف شما از تروریست خواندن سپاه پاسداران تضعیف این نیرو است اما جهان بداند تا انقلاب اسلامی هست سپاه پاسداران هست و تا سپاه است این انقلاب پابرجاست. 
صفایی بوشهری ادامه داد: مبارزه با گروه های تروریستی، عمران و آبادانی، محرومیت زدایی و حضور در جبران خسارت های ناشی از حوادث طبیعی از جمله کارکردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی یادآورشد: حمایت گروه های مختلف از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادن سپاه تنها محدود به گروه محدودی از جامعه نیست بلکه همه ملت ایران بسیجی و سپاهی هستند.
امام جمعه بوشهر با تاکید براینکه حمایت از سپاه واجب و تضعیف آن حرام است گفت: قوای سه گانه برخورد قاطع با تروریسم بین الملل از نظر حقوقی داشته باشند.
وی با اشاره به سیل اخیر اضافه کرد: کمک رسانی به آسیب دیدگان ناشی از سیل ضروری است و مسئولان استان بوشهر برای پیشگیری از وقوع حوادث مشابه تمام جغرافیای استان را بررسی کنند.
صفایی بوشهری افزود: یکی از شاخص های مدیریت راهبردی و استراتژیک آینده پژوهی بحران است و مسئولان باید برای 10 تا 20 سال آینده برنامه ریزی و فضای کشور را آماده سازی کنند تا بحران ها به کشور آسیب نرساند.
وی با اشاره به میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: حمایت از جوان، توجه به آن و دگردیسی مدیریت کنونی به سمت جوانان (جوان گرایی) از سیاست ها و منویات رهبر معظم انقلاب است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار