مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه همواره یاور محرومان و نیازمندان و موجب افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۷۳۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 13 April 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل ازسایت خبری کمیته امداد قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: همه کشور و ملت ایران قدردان سپاه بوده و هستند و به فرمایش معمار کبیر انقلاب اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
وی با اشاره به اینکه رسالت سپاه پاسداران مشخص است، افزود: در همه‌جا و در تمام ابعاد جامعه ازجمله ابعاد اعتقادی، تربیتی،بازسازی و اقتصادی حضور سپاه مشخص است و امروز بهتر از هرروز کار خود را انجام می‌دهد.
 
سپاه افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

مبشری به عصبانیت دشمنان اسلام و بخصوص آمریکا از سپاه اشاره و بیان کرد: عصبانیت امروز استکبار نشان‌دهنده این است که سپاه در همه صحنه‌ها کار خود را درست انجام می‌دهد و این امر به مذاق دشمن خوش نمی‌آید.
وی ادامه داد: این اقدام دشمنان اسلام نشان‌دهنده موفقیت سپاه پاسداران در عرصه‌های نظامی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی و دیگر بخش‌هاست که موجب شده نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریست‌ها توسط آمریکا قرار گیرد و این نشان‌دهنده حماقت دشمنان اسلام است.
مبشری بابیان اینکه سپاه اقتدار و افتخار نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: سپاه همواره یاور محرومان و نیازمندان است و ما امدادگران کمیته امداد خود را عضوی از سپاه و بسیج می‌دانیم و به سپاهی و بسیجی بودن خود افتخار می‌کنیم.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به تفاهم‌نامه میان این نهاد و سپاه فتح استان گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه 800 واحد مسکن مددجویی با مشارکت سپاه و بنیاد برکت برای مددجویان مناطق محروم با ضریب 7 و 8 در استان در حال ساخت است.
 
سپاه افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
 
مبشری ضمن قدردانی از مجموعه سپاه کهگیلویه و بویراحمد، احداث مسکن، ایجاد اشتغال، استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی، همکاری در برگزاری جشن‌های ملی و ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان را ازجمله محور‌های تفاهم‌نامه کمیته امداد با سپاه پاسداران اعلام کرد.
سرهنگ حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، در این دیدار، با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی در دستور کار سپاه قرار دارد و آنچه در توان دارد در این مسیر به کار می‌گیرد، گفت: هدف ما این است که با عزم و اراده‌ای جهادی بتوانیم قدم خیری در زمینه محرومیت‌زدایی و حل مشکل محرومان و نیازمندان در کشور برداریم.
وی با اشاره به اینکه وظیفه سپاه این است که در همه شرایط و بخصوص شرایط بحرانی با تمام امکانات در کنار مردم باشد، افزود: توهین دشمنان اسلام به سپاه نشان داد که سپاه در بطن مردم قرار دارد و توهین به سپاه توهین به ملت است.
سرهنگ خرمدل تأکید کرد: سپاه خود را متعلق به مردم می‌داند و در هیچ برهه‌ای از مردم جدا نیست و به‌عنوان یک خادم همیشه در کنار مردم است.
شایسته ذکر است کارکنان بسیجی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در کنار سایر ادارات در همایش حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت کردند.

سپاه افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار