کد خبر: ۷۳۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹ 14 April 2019

دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حمایت از سپاه پاسداران و محکومیت دولت آمریکا در تروریست خواندن سپاه تجمع کردند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پیش از ظهر امروز در محکومیت آمریکا در زمینه تروریست خواندن سپاه و حمایت از این نهاد انقلابی تجمع کردند.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تفکر انقلاب اسلامی اندیشه اسلام ناب محمدی است، گفت: انقلاب اسلامی توانست تفکر خود را به جوامع و قاره‌های مختلف  مختلف صادر کند.

حجت‌الاسلام داستار افزود: تفاوت نظام جمهوری اسلامی با سایر نظام‌ها در این بوده که توانست حاکمیت دین و معنویت را زنده کند و حاکمیت آن بر اساس اسلام ناب محمدی است.

وی با تقدیر از تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف برای پویایی انقلاب ادامه داد: پاسداران به عنوان فرزند انقلاب مجاهدانه، اخلاق محور، عمل محور، جهادی و بر مبنای اصول و آرمان‌های انقلاب فعالیت می‌کنند و جانانه از ایران اسلامی پاسداری می‌کنند.1

انتهای پیام/

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار