گروه فرهنگی ـ مدیر امور فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی اردیبهشت‌ماه در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۷۳۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹ 15 April 2019

تابناک-ایروان حقیقت،‌ مدیر امور فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی همانند سال‌های گذشته به میزبانی جهاددانشگاهی استان برگزار می‌شود.
وی افزود: تمامی دانشجویانی که در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند،‌ می‌توانند به‌صورت کاملا رایگان در این مسابقات شرکت کنند.
این فعال فرهنگی و رسانه‌ای، هدف از برگزاری این دوره از مسابقات جذاب و پرهیجان را ارتقای فرهنگ گفت‌وگو و آموزش فرهنگ مناظره بدون تنش برشمرد و عنوان کرد: تیم‌ها در گروه‌های ۴ نفری (حداقل ۲ نفر دانشجو) در مرحله مقدماتی با هم به رقابت می‌پردازند.
حقیقت در ادامه اضافه کرد: برندگان مرحله نهایی به مرحله منطقه‌ای و کشوری راه پیدا می‌کنند، ضمن اینکه مجموع جوایز مسابقات به بیش از ۴۰ میلیون ریال می‌رسد.
وی با اشاره به توانایی دانشجویان دانشگاه‌های استان، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم به مرحله کشوری راه یابیم.
مدیر امور فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد موضوعات مناظره را اجتماعی،‌ اقتصادی،‌ فرهنگی و سیاسی بیان و ابراز کرد: متقاضیان شرکت در مرحله استانی مناظره دانشجویی جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۷۵۱۷۲۰۰۱ تماس بگیرند و یا به جهاددانشگاهی واقع در کاشانی ۵ سالم آباد یاسوج مراجعه کنند.
یادآور می‌شود، سال گذشته مسابقات ملی مناظره دانشجویی در موضوعات ورود زنان به ورزشگاه،‌ فضاهای مجازی،‌ رابطه علم و تحصیل با اشتغال، روابط عاشقانه قبل از ازدواج، ازدواج موقت و... در جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد./ایکنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار