سازمان جهاددانشگاهي و شركت توزيع برق استان يزد به منظور اجراي طرح‌ها و اقدامات موثر در حفاظت محيط زيست، مديريت سبز و بهينه‌سازي مصرف انرژي، تفاهم نامه همكاري منعقد كردند.
کد خبر: ۷۳۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ 16 April 2019

اين تفاهم نامه در مراسمي به امضاي معاون پژوهش و فناوري سازمان جهاد دانشگاهي استان يزد و معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع نيروي برق استان رسيد و بين طرفين رد و بدل شد.

تفاهم نامه مذكور با توجه به فعاليت‌هاي مركز خدمات تخصصي محيط زيست و آلودگي‌هاي محيطي سازمان جهاددانشگاهي استان يزد از سال 1386 تاكنون، در راستاي همكاري طرفين تفاهم نامه در اجراي طرح‌ها، اقدامات مرتبط و موثر در زمينه حفاظت محيط‌زيست،كاهش آلودگي‌ها، بهينه‌سازي مصرف انرژي و مديريت سبز در واحدهاي اداري، تجاري، صنعتي، خدماتي و كشاورزي شامل انجام طرح‌هاي مطالعاتي و تحقيقاتي در سطوح استاني و ملي، مشاركت در برگزاري همايش‌ها و نشست‌هاي پژوهشي، آموزش‌هاي تخصصي، همكاري در زمينه انتشار كتب و نشريات تخصصي پژوهشي به امضاء رسيد.

بكارگيري فناوري‌هاي نوين در زمينه مديريت سبز و انرژي صنايع بزرگ با هدف حفاظت محيط زيست و كاهش مصرف انرژي از موضوعات ديگر اين تفاهم‌نامه بود.

همچنين با توجه به اين كه انرژي و پايش مصرف از شاخص هاي موثر در در زمينه مديريت سبز و حفاظت محيط زيست است، اجراي طرح‌هاي مديريت سبز در واحدهاي مختلف و افزايش آگاهي جامعه در سطوح مختلف از ديگر اهداف كاربردي اين تفاهم نامه است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار