یادداشتی به قلم سردار انصاری
رجاء واثق دارم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جای جای میهن عزیزمان حسب وظایف ذاتی همچنان تا پای جان حافظ جان و مال مردم است و اجازه جولان به مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد.
کد خبر: ۷۳۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ 16 April 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار انصاری ، فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی به جایگاه و نقش نیروی انتظامی در رونق تولید پرداخته است.

سردار مهدی انصاری در این یادداشت نوشته است : با نگاهی گذرا به نامگذاری سال های اخیر و سال جاری به سال "رونق تولید" از سوی رهبر فرزانه انقلاب، دغدغه و تأکید معظم له به مسأله اقتصاد و توسعه تولید ملی با هدف استقلال اقتصادی و تقویت و تحکیم بنیه های تولید و اشتغال و رونق فضای کسب و کار مشهود است. 
 
در این میان از آنجا که امنیت ضروری‌ترین نیاز برای تداوم زندگی بشری و سنگ بنای جوامع برای پیشرفت و شکوفایی است پس یکی از مؤلفه های مهم و تأثیرگذار در تحقق رونق تولید، وجود امنیت است؛ چرا که امنیت نه تنها برای فعالیت های اقتصادی بلکه برای هر نوع فعالیت دیگر حیاتی است.
در سایه امنیت پروژه های اقتصادی راه اندازی و سرمایه جذب می شود اما در مقابل ناامنی باعث فرار سرمایه و بی‌رغبتی سرمایه گذار و بی اعتمادی به کشور می شود و هیچ فعالیتی امکان عملی شدن و به سرانجام رسیدن را نخواهد داشت.
قدر مسلم نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی تأمین و برقراری نظم و امنیت جایگاه والایی در ایجاد امنیت برای تولید و اقتصاد و رفع دغدغه سرمایه گذاران ایفاء می کند و شکوفه های اقتصاد در سایه امنیت به میوه‌های ثمربخش تبدیل می شوند.
رجاء واثق دارم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جای جای میهن عزیزمان حسب وظایف ذاتی همچنان تا پای جان حافظ جان و مال مردم است و اجازه جولان به مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد.
مع الوصف سخن پایانی اینکه، آنچه که می تواند در تحقق شعار سال 1398 مؤثر باشد عزم ملی برای تحقق منویات مقام عظمای ولایت؛ حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)، کار و تلاش، تقویت و توسعه و حمایت از تولید داخل، مقابله با قاچاق کالا و ارز، اتحاد، همکاری، همدلی و هم افزایی همه سازمان ها و نهادها و ادارات و آحاد جامعه و نخبگان حوزه اقتصادی است.
 
نویسنده: سرتیپ دوم پاسدار مهدی انصاری؛ فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار