اما جناب دکتر عزیز اینکه شما ستار هدایت خواه را جزء ده نماینده برتر مجلس دانستید بیش از یک شوخی تلخ بیشتر از یک سناریوی خطرناک خبر می آورد که شما برای جریان اصولگرایی تدارک دیده اید.
کد خبر: ۷۳۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵ 17 April 2019
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
شوخی تلخ و سناریوی خطرناک اصولگرایی در بویراحمد!
جناب آقای دکتر خلقی پور با سلام و تحیات، اظهار نظر شما با برخی از رسانه های استان را مطالعه و برآن شدم مطالبی را به خدمت عزیز انورتان برسانم اما قبل از آن باید عرض کنم، اگر بنده در مملکت کاره ای بودم و یا اگر روزی از شهروندی درجه سوم خارج و به یک شهروند درجه اول مانند شما تبدیل شوم بلا درنگ تمام تلاشم را به کار خواهم بست که دائما بخش زیادی از فضای رسانه ها در اختیار شما و هم فکرانتان قرار گیرد تا هر صبح و عصر خاطرات و خطرات شما برای مردم به عنوان یک آینه عبرت تکرار و ایشان فراموش نکنند، کسانی که خروارها تن «تی ان تی»زیر تمام سرمایه ها و درامدهای کشور گذاشتند چگونه این روزها با مظلوم نمایی اینچنین بر غل و زنجیری که خود به زندگی مردم زده اند، اشک تمساح می ریزند.اتفاقا شما آینه تمام نمایی از تفکری هستین که امروز در احمدی نژاد حلول کرده است آن هم " مقصر طلب کار" . شما و دوستانتان باید باشین تا مردم خاوری ها، زنجانی ها، کردان ها، شیخ الاسلامی ها و هزاران زالوی ریز و درشت دیگر را فراموش نکنند.
شما در مصاحبه اخیرتان طوری به منبر رفتین که گویی در تمام عمر نه یک روز مسئول بوده اید و نه جای غیر از شعب ابی طالب زندگی کرده اید. جناب اقای دکتر خلقی پور اگر نسبت درامد به خدمات ارائه شده هم در زمان شما و هم بعد از شما مورد مقایسه و قضاوت قرار گیرد و با فرض اینکه، قرار بر محاکمه مسببین و عاملین توسعه نیافتگی در بویراحمد و دنا باشد به گمانم، بطور حتم شما و دوستانتان در ردیف های جلو از این دادگاه خواهید نشست. 
برادر عزیز و ارجمند متاسفانه شما که در دوران معجزه هزاره سوم ظهور و به یکبار از کلاس های درس مدارس به شهریاری و سرداری رسیدین و صندلی های مدیریتی را یکی پس از دیگری تا معاونت استانداری نه بر اساس عملکرد و شایستگی بلکه بر اساس تصمیمات باندی و محفلی فتح نمودین، در دادگاه افکار عمومی برای توسعه نیافتگی بویراحمد و دنا، اگر در جایگاه متهم ردیف اول قرار نگیرید بدون شک مدعی العموم شهرستان هم نخواهید بود.
اقا معلم دیروز و جناب دکتر امروز متاسفانه یا خوشبختانه مردم و افکار عمومی هنوز موارد بسیاری از دوران مدیریت شما و دوستانتان را به خاطر دارند، هنوز گوشه گوشه ی دانشگاه یاسوج بوی ارژنگ شما و هدایت خواه را می دهد. هنوز دسته های گلی که مدیریت شما در اداره کار و رفا اجتماعی یا در معاونت استانداری، در کنار درآمدهای سرشار و دلارهای بادآورده ای آن روزها، بر سرمان زده اید بر گردن و شانه هایمان سنگینی می کند. کاش زمانی که از اتوبان های دیل و بهبهان و جاهای دیگر می گفتین یادی هم از صنایع عظیم و زیرساخت های عجیبی می کردین که ره آورد مدیریت شما برای بویراحمد و دنا بود.
جناب دکتر خلقی پور عزیز ما مردم در حوزه های بویراحمد و دنا شاید نسبت به عملکرد نماینده مجلس و دولت نقدهای داشته باشیم اما عمیقا از بازگشت دوباره به شما و دوستانتان ترس داریم. دکترجان باور بفرمایید من می دانم که شما و دوستانتان اساسا شأنتان رو اجل از پاسخ به افکار عمومی نسبت به عملکردتان می دانید و خود را نعمت و هدیه ای الهی برای مردم به حساب می آورید اما جسارتا چند سوال مدت های زیادیست که ذهنم را درگیر و مشوش نموده بنابراین مطرح می کنم اگر صلاح دانستید مستند و نه از روی منبر پاسخ بفرمایید.
طرح آمایش سرزمینی استان در دوران مسئولیت شما بر اساس چه مکانیسمی و به چه قیمتی به دانشگاه اصفهان واگذار گردید؟
خروجی و آورده طرح آمایش سرزمین برای استان به صورت روشن چه بود و در کجا مورد استفاده قرار گرفت؟
نحوه پذیرش شما در مقطع دکتری دانشگاه اصفهان به چه شکل بوده و آیا با طرح آمایش سرزمینی استان اساسا ارتباطی داشته است یا خیر؟
اما اینکه شما در این مصاحبه اینچنین قیم مابانه گستره اصولگرایی را تعریف و همه اصولگرایی و آبروی آن را به حاج مسعود حسینی، خودتان و ستار هدایت خواه گره 
زده اید و بیرحمانه دیگران را از دایره آن خارج نموده اید خود عمق نگاه و اعتقاده شما به گزاره های مختلفی مانند خرد جمعی، جوانگرایی، وحدت، تمکین به آرائ عمومی و هزار واژه قشنگ دیگری که در مصاحبه تان بکار برده اید را، روشن می کند. اما اینکه شما اینچنین شفاف و رو بازی می کنید و از هم اکنون، نسبت ستار هدایت خواه به عنوان گزینه حلقه شما با جریان اصولگرایی را بر اساس گفتمان "می خواین بخواین، نمی خواین هم بخواین" پی ریخته و تکلیف بخش زیادی از جریان اصولگرایی با حلقه شما، مسعود حسینی و ستار هدایت خواه را مشخص نمودین باید صمیمانه از شما تشکر کرد. زیرا بخش های از اصولگرایی فهمید که شما به اعتلافی معتقدید که خروجیش ستار هدایت خواه باشد و هر گزینه ای غیر از ستار هدایت خواه به سرنوشت پیشوا، مسعودی اصل و دیگران در چهار سال قبل مبتلا خواهد شد. همان بخش های از اصولگرایی که برخلاف اردوگاه شما، مسعود حسینی و ستار هدایت خواه، مملو از وزنه ها و چهرهای ریز و درشت سیاسی و شناسنامه دار در اصولگرایی می باشد، چهره های که خیلی بیشتر از انکه شما شیر اصولگرایی را برای آنها باز می کنید و سهم برای آنها قائلید، برای خودشان سهم و وزن قائلند. چهره های از قبیل محمدرحیم دهرابپورها، دکتر شیرعلی خرامین ها، دکتر کرم جانی پورها، دکتر ایروان مسعودی اصل ها، فدایی ها، شیخ عبدی پورها، پیشواها، مرادعلی پیوندها، مبشری ها و غیره که قطعا در این دوره از سیاست ورزی، بر اساس شواهد و رصد فضا قطعا خوانشی کاملا متفاوت نسخه حلقه شما از اصولگرایی و مشارکت در انتخابات خواهند داشت. اما جناب دکتر خلقی پور عزیز اینکه شما ستار هدایت خواه را جزء ده نماینده برتر مجلس دانستید بیش از یک شوخی تلخ بیشتر از یک سناریوی خطرناک خبر می آورد که شما برای جریان اصولگرایی تدارک دیده اید.

اما اصل مسئله و رتبه بندی که شما از ایشان ارائه داده اید اگر از منظر تامین منافع برای حضرتعالی، ایشان سنجیده شود با شما کاملا همراه و معتقده ام ایشان نفر اول خواهند بود، اما اگر با متر و شاخص های نمایندگی از محرومیت های زیلایی و لوداب سنجیده باشید در زیر چکیده ای از بیشمار مواضع و واکنش های ایشان اورده می شود تا روشن شود ایشان در کجای قصه نمایندگی از محرومیت ها و دردهای لوداب و زیلایی قرار دارد. به عبارت دیگر در ادامه واکنش های ستاره هدایت ها نسبت به برخی گزاره ها در دوران نمایندگیش ذکر می شود تا مشخص شود ایشان به چه میزان صدای محرومیت و استخوان های له شده بویراحمد و دنا بوده اند و چه میزان نماینده کانون ها و کلوپ های قدرت بوده اند.

انتقاد هدایت خواه نسبت به استفاده از واژه‌هاي بيگانه در مجلس
https://www.asriran.com/fa/news/144298/انتقاد-نسبت-به-استفاده-از-واژه‌هاي-بيگانه-در-مجلس
موافقت هدایت خواه با ازداوج موقت(صیغه) در مجلس
https://www.asriran.com/fa/news/133924/ادامه-بحث-بر-سر-ازدواج-موقت-در-مجلس
موافقت هدایت خواه با افزايش تعطيلات عيد فطر و کم شدن تعطیلات نوروز در كميسيون فرهنگي مجلس
https://www.asriran.com/fa/news/133839/تصويب-افزايش-تعطيلات-عيد-فطر-در-كميسيون-فرهنگي-مجلس
امضاء هدایت خواه در ذیل نامه به قوه قضاييه درباره تسريع در محاكمه سران فتنه
https://www.asriran.com/fa/news/120666/اسامي-175-نماينده-امضاء-كننده-نامه-به-قوه-قضاییه-منتشر-شد
هدایت خواه نماینده حامی دولت در مجلس: سبزهای تهران بین 700 تا 800 نفر هستند
https://www.asriran.com/fa/news/97677/نماینده-حامی-دولت-در-مجلس-سبزهای-تهران-بین-700-تا-800-نفر-هستند
هدایت خواه نماینده حامی دولت: مرگ روح‌الاميني در بازداشتگاه حادثه بود
https://www.asriran.com/fa/news/79746/نماینده-حامی-دولت-مرگ-روح‌الاميني-در-بازداشتگاه-حادثه-بود
نصیر پورنماینده سراب : فتوا دادن در صلاحیت نماینده مجلس(ستار هدایت خواه) نیست
https://www.asriran.com/fa/news/77786/نصیر-پور-فتوا-دادن-در-صلاحیت-نماینده-مجلس-نیست
هدایت خواه عضو فراکسیون اصولگرایان:حقوق نمایندگانی که دولت احمدی نژاد را نامشروع بدانند ، شرعاً حرام است
https://www.asriran.com/fa/news/77665/عضو-فراکسیون-اصولگرایانحقوق-نمایندگانی-که-دولت-دهم-را-نامشروع-بدانند-شرعاً-حرام-است
ستار هدایت خواه: احمدی نژاد یک مرده سیاسی است!
http://boyernews.com/289944/%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/
هدایت خواه نماینده اصولگرا: استقبال از خاتمی نشانه محبوبیت او نیست
https://www.asriran.com/fa/news/66790/نماینده-اصولگرا-استقبال-از-خاتمی-نشانه-محبوبیت-او-نیست
هدایت خواه نماينده مجلس: برخورد قاطع با عاملان تئاتر غيراخلاقي هدا گابلر
https://www.asriran.com/fa/news/152737/نماينده-مجلس-برخورد-قاطع-با-عاملان-تئاتر-غيراخلاقي-هدا-گابلر-عكس
ستار هدایت خواه پيگير برخورد با دارندگان ماهواره
https://www.asriran.com/fa/news/163034/كدام-نمایندگان-پيگير-برخورد-با-دارندگان-ماهواره-هستند-عکس
هجمه ستار هدایت خواه به سخنان اخیر آیت الله مهدوی کنی
https://www.asriran.com/fa/news/179428/هجمه-به-سخنان-اخیر-آیت-الله-مهدوی-کنی
شکایت چند نماینده (هدایت خواه) از مطهری به قوه قضائیه
https://www.asriran.com/fa/news/193821/شکایت-چند-نماینده-از-مطهری-به-قوه-قضائیه
ستار هدایت خواه نماینده حامی دولت: ضرر بی حجابی از مواد مخدر بیشتر است
https://www.asriran.com/fa/news/212234/نماینده-حامی-دولت-ضرر-بی-حجابی-از-مواد-مخدر-بیشتر-است
هدایت خواه: مشایی رد صلاحیت می شود/ انتساب احمدی نژاد به فتنه از بی بصیرتی است/ مطهری ساده لوح و بی بصیرت است
https://www.asriran.com/fa/news/248797/هدایت-خواه-مشایی-رد-صلاحیت-می-شود-انتساب-احمدی-نژاد-به-فتنه-از-بی-بصیرتی-است-مطهری-ساده-لوح-و-بی-بصیرت-است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار