نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه اقدام "ترامپ" علیه "سپاه پاسداران" سندی جهانی بر رسوایی و بی‌آبرویی آمریکا است گفت: وحدت و همراهی ملت و قوای مسلح در جمهوری اسلامی خدشه‌ناپذیر است.
کد خبر: ۷۳۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ 19 April 2019

 

آیت الله دری نجف‌آبادی: اقدام "ترامپ" علیه "سپاه پاسداران" سندی جهانی بر رسوایی و بی‌آبرویی آمریکا است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهرستان با اشاره به روز ارتش و همچنین اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اصول 143 تا 149 و نیز 150 و 151 در مورد سپاه پاسداران و 9 اصل مستقیم در فصل 9 قانون اساسی درباره ارتش جمهوری اسلامی است.

وی افزود: قانون اساسی کشور متقن نگارش یافته و بهترین سند برای رسوایی دشمنان ما است، رئیس جمهور آمریکا با چه مجوزی سپاه که در قانون اساسی اصولی به آن اختصاص داده شده را درلیست تروریست قرار داده است هرچند با این رفتار ارتش آمریکایی‌ها و در رفتار متقابل هم تروریست است.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: هرچند چنین رفتاری دخالت مستقیم بر امور داخلی یک کشور، عزت و امنیت و زیر سوال بردن قانون اساسی یک کشور است چراکه ما همراه و پشتیبان امانتداران خدمتگزار هستیم و قوای مسلح ما همچون ارتش عزت آفرین و سپاه پاسداران غیور امین و خدمتگزار ملت ما به شمار می‌روند و ملت ما با تمام وجود حامی این قوای مسلح بوده همانطور که قوای مسلح ما در دفاع از ملت بزرگ ایران اسلامی از وجود و جان خود مایه می‌گذارند.

امام جمعه اراک با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به مجمع قرآنی کشور با حضور 60 کشور اسلامی گفت: براساس سخنان و منویات مقام معظم رهبری به قرآن دو نگاه و دید کلی وجود دارد که یکی از آن نگاه‌ها نگاهی مبتنی بر انقلاب اسلامی، امام، اسلام ناب محمدی(ص)، مقابله با ظلم و ستم، مدافعان حرم و نگاه اهل بیتی و عاشقان کربلا و منتظران مهدی موعود(عج) است.

وی افزود: نگاه دیگر نیز نگاه آل سعود، امریکا و رژیم صهیونیستی برمبنای اسلام آمریکایی است که آمریکا را منجی دانسته و این نگاه به طور قطع نگاه منفی، ضد اسلام، قرآن و ولایت و ایمان است.

دری‌نجف‌آبادی  خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نگاه اول را به قرآن دارد زیرا ملت ما مثل آل سعود نیست بلکه نگاه ما به روح قرآن برمبنای رهبری قرآنی، مراجع قرآنی و محسن حججی‌ها است. 

 

ضرورت تلاش برای گسترش سفره کریمانه مهدویت در دنیای امروز

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اهمیت و جایگاه مهدویت در کشور گفت: سال 57 ملت بزرگ ایران تصمیم به برپایی انقلبای برمبنای اسلام ناب محمدی و مهدویت گرفت و شاهنشاهی پهلوی و خاندان شاهانه را به گورستان تاریخ سپرد، امروز نیز اگر ملت‌های دنیا به این اهمیت برسند که باید امثال نتانیاهو، ترامپ، آل سعود، جلادان و ... بروند و منجی حقیقی بشریت، عدالت گستر جهانی و آن شخصیتی که دولتش دولت کریمان است باید بیاید، به ظهور نزدیک می‌شویم و عدالت، برابری، مساوات، اخلاق و کرامت را ترویج می‌کند.

وی عنوان کرد: امروز سفره کریمان گسترده بوده و قطعا در زمان امام زمان(عج)سفره‌ای صدها برابر کریمانه‌تر همراه با عدالت گسترده می‌شود، عوام‌پرستی و سکولار از بین می رود و خداپرستی، نور، قرآن، ولایت حق حاکم می‌شود، خداوند حکیم است و همه امور را براساس حکمت انجام می دهد.

دری‌نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: حلقه وصل ما و اهل بیت تقوا و طاعت است، ائمه از ما تقوا و طاعت می‌خواهد و کسی که طاعت داشته باشد همه چیز دارد و تقرب به اهل بیت تقوا و طاعت به همراه دارد چراکه امام زمان(عج)ناظر، حاضر و شاهد است و اگر آمادگی یابیم تجلی ظهور می‌یابند و در تمام جهان صدای جاء الحق و زهق الباطل شنیده می‌شود.

مجاهدت و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در مقابله با توطئه دشمن ستودنی است

عضو مجلس خبرگان رهبری با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان(عج) بر اهمیت جایگاه کار این سربازان امام عصر(عج) تاکید کرد و گفت: این سربازان در سراسر کشور با هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمن، منافقان، جریانات فاسد و مفسد حاضرند و در تمام نقاط داخلی و خارجی کشور با جدیت و توکل بر خدا تلاش دارند و اطلاعات لازم را در اختیار دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، اطلاعاتی، نظامی و قضایی و ... قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: امید است در زمینه برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری، خنثی توطئه‌ها در مرزهای شرقی و غربی تلاش داشته باشند، همچنین در فضای مجازی با هوشیاری بیشتر عمل کنند چراکه بسیاری از آسیب‌ها ناشی از فضای مجازی است که باید دستگاه‌های مرتبط به عنوان چشم بینای رهبری امور را رصد کنند و جامعه از ترویج افکار مسموم حفظ کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فرارسیدن روز کرامت مسجد برای آماده شدن ورود به ماه مبارک رمضان گفت: مسجد پایگاه رسول مکرم اسلام(ص) و پایگاه عزت و شرف است، بنابراین جوانان غیرتمند ما باید به جای صرف وقت خود در امور دیگر، مساجد را آباد کنند.

وی افزود: جوانان باید در گام دوم انقلاب مساجد را آباد کرد بنابراین در مساجد رابطه انسان با خداوند، انسان با انسان قوی‌تر می‌شود، بسیجی تربیت می‌شود و امید است که در استان مرکزی مساجد بیش از همیشه آباد شوند.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: سالانه بین صد تا صد و پنجاه نفر در استان معمم می‌شود که می‌توان از این ظرفیت بهره‌مند شد و از ظرفی باید مساجد برای استقبال از ضیافت‌الله و ماه مبارک رمضان آماده شوند.

کمک سی میلیارد ریالی مردم استان مرکزی به سیل‌زدگان خوزستان

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به مشکلات سیل زدگان و ضرورت کمک به مردم سیل زده گفت: مردم، ادارات، نهادها‌ی مختلف کمک‌های بسیاری به سیل‌زدگان کشور داشند که جای قدردانی دارد.

وی اضافه کرد: البته هنوز پایان کار نرسیده و مشکلات ادامه دارد و باید با قدم‌های بیشتر در استان‌های سیل زده به مردم کمک کرد، طبق گفته فرمانده سپاه استان مرکزی بیش از 30 میلیارد ریال کمک مردم استان مرکزی از طریق سپاه روح‌الله به خوزستان وارد شد و باید برای بازسازی نیز قدم‌های بسیاری برداشت.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار