کد خبر: ۷۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 08 August 2015
چهاردهمین دوره جشنواره ورزشهای بومی ، محلی در منطقه ویژه گردشگری جواهر دشت چابکسر شهرستان رودسر برگزار شد.

این جشنواره با هدف غنی سازی اوقات فراغت ، احیا و پاسداشت این ورزشهای اصیل و بومی ، روزهای پانزدهم و شانزدهم مرداد ماه جاری در منطقه ویژه گردشگری جواهر دشت چابکسر شهرستان رودسر برگزار شد.
بخشدار و رییس ستاد جشنواره ورزشهای بومی ، محلی چابکسر شامگاه جمعه جوایز را به تیمها و نفرات برتر این جشنواره در سه رشته ورزشی شامل والیبال ، سوارکاری و کشتی گیله مردی اهدا کرد.
حسین رمضانخواه با اشاره به شرکت هشت تیم در رقابتهای والیبال این جشنواره افزود : دیدار نهایی این دوره از مسابقات را تیمهای کارخانه چوب بری ابراهیمی کلاچای و دهیاری و شورای اسلامی قاسم آباد سفلی برگزار کردند که تیم چوب بری ابراهیمی در سه ست متوالی حریف خود را شکست داد و قهرمان شد.
وی اظهار کرد : در رقابتهای اسب دوانی که با شرکت 50 سوارکار برگزار شد در اسبهای محلی احمد نژاد احمدی ، رحمت نژاد احمدی و حجت عبدالکریمی به ترتیب اول تا سوم شدند ، در اسبهای دورگه محمد رضا باقری در جایگاه نخست قرار گرفت و رحمت نژاد احمدی و رضا پروانه عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند و در اسب ترکمن نیز مهدی آذر منش ،حسین رهنما و نصرت فتح پور مقامهای اول تا سوم را بدست آوردند.
بخشدار چابکسر اضافه کرد : در کشتی گیله مردی که با شرکت 32 کشتی گیر و در اوزان سبک و سنگین برگزار شد در سنگین وزن فرشاد شعبانی به مقام اول دست یافت و سعید افشار ،سید هاشم میر اکبری و پیمان اکبری به ترتیب رتبه های دوم تا چهارم را از آن خود کردند و در سبک وزن عبداله نبی زاده عنوان نخست را به خود اختصاص داد و سروش بابایی ، نیما حاجی زاده و میثم رمضانی مقامهای دوم تا چهارم را بدست آوردند.
اجرای طناب بازی و نمایش لباسهای محلی قاسم آباد از سوی بانوان قاسم آبادی از دیگر برنامه های این جشنواره بود که بیش از پنج هزار نفر از آن استقبال کردند.
منطقه ویژه گردشگری جواهر دشت چابکسر با بیش از یک هزار خانوار ساکن در آن در 34 کیلومتری جنوب مرکز بخش چابکسر شهرستان رودسر قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار