با حضور اعضای کمیسیون بودجه مجلس در گچساران مطرح شد:
قبل از ظهر امروز اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در آغاز یک سفر 3 روزه از پیش اعلام شده وارد شهر گچساران شدند که در بدو ورود به گچساران به مقام والای شهدای این شهرستان ادای احترام کردند.
کد خبر: ۷۳۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ 24 April 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،تعدادی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در سفر به گچساران با حضور در گلزار و با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل با آرمان های شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی شهر دوگنبدان مرکز این شهرستان تجدید میثاق کردند.
این نمایندگان در طول سفر سه روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد قرار است امروز چهارشنبه از بافت فرسوده دوگنبدان، شهرک صنعتی و صنایع نفت و گاز دشت گز دیدن و در جلسه با فعالان اقتصادی و شورای اداری گچساران شرکت کنند.
اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس روزهای پنج شنبه و جمعه در یاسوج درنشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت ،شورای برنامه ریزی و توسعه استان و نشست نمایندگان اتاق بازرگانی یاسوج شرکت می کنند و از کارخانه سیمان مارگون هم بازدید می کنند.
 
گزارش بودجه ای سیل و مطالبات فرهنگیان

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در آئین ادای احترام به شهدای گچساران گفت: شهدا و ایثارگران چراغ راه زندگی مردم و مسئولان هستند.
غلامرضا تاجگردون با اشاره به موفقیت های ایران اسلامی با وجود محدودیت ها افزود: آرامش و اقتدار ایران اسلامی ثمره خون شهداست.
وی استکبار ستیزی، خلوص نیت، وفاداری به ارزش های اسلامی و عشق به ولایت فقیه را از درس های مهم شهدا به مردم مسلمان ایران دانست.
تاجگردون یکپارچگی و همبستگی ملی، مقاومت در برابر ظلم و جور را پیام های شهدا به مردم ایران دانست و بیان کرد: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، تکریم خانواده شهدا به عنوان پرچمداران فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف فرهنگی مسئولان و مردم است.
جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی،اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را در سفر به گچساران همراهی می کنند.
 
گزارش بودجه ای سیل و مطالبات فرهنگیان

گزارش بودجه ای سیل و مطالبات فرهنگیان
در حاشیه این بازدید هادی قوامی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در جمع خبرنگاران از اختصاص 50 هزار میلیارد تومان برای بحث اشتغالزایی روستایی و عشایری خبر داد.
قوامی با اشاره به وضعیت مناطق سیل زده استان‌های کشور، گفت: طرحی را برای کمک به مناطق سیل زده در کمیسیون برنامه و بودجه در تدوین است که دولت می‌تواند از محل ماده 10 و 12 قانون بحران برای کمک به مناطق سیل زده استفاده کند.
وی افزود: حدود 23 هزار میلیارد تومان برای مناطق سیل زده اختصاص داده می‌شود چون که این مبالغ طی سال وصول می‌شود و دولت محدودیت دارد. لذا ما طرحی نوشتیم که مقداری جابه جایی‌ها را در ردیف‌های بودجه بیشتر کند و کسری برآورد خسارات سیل از صندوق توسعه ملی با اجازه رهبری گرفته و تخصیص داده می‌شود.
نماینده مردم اسفراین در ادامه با بیان اینکه این مبالغ با یوروی 10 هزار تومان محاسبه می‌گردد، گفت: پیش بینی اولیه ما دو میلیارد دلار بود و ممکن است که مقداری تعدیل شود.
قوامی گریزی هم به مطالبات فرهنگیان زد و گفت: برای مطالبات فرهنگیان دولت دو هزار و 500 میلیارد تومان در بودجه آورد و ما در مجلس به آن اضافه کردیم و شد 4500 میلیارد تومان و پرداخت می‌شود.
 
گزارش بودجه ای سیل و مطالبات فرهنگیان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
باسلام. وزارتخانه آموزش وپرورش! پس بعداز بارها قول و وعده حق الزحمه اضافه تدریس شش ماه سال نود وهفت و مطالبات سال نود وشش ما معلمان را کی پرداخت می کنید؟تا کی وعده ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
لعنت بر وزیر دروغگو
ناشناس
|
Norway
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
مسیولان هم که همه هنرشان فاتحه خواندن برسر قبور است.
دبیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
باسلام.امروز جمعه هفتم اردیبهشت شهرستان ارومیه تا این لحظه یک ریال بابت شش ماه دوم سال 97اضافه تدریس دریافت نکرده ایم . به اداره کل که می رویم ناامید و غمبار باز می گردیم .آموزش و پرورش! و خزانه !و...اگر دین ندارید آزاده و راستگو باشید... .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
بابا دلتان خوشه من از سال 78 تاکنون مطالباتم را نگرفتم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار