کد خبر: ۷۳۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 24 April 2019
فرماندار چرام بر حمایت از سرمایه گذاران این شهرستان با اعمال مشوق‌های ویژه تاکید کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،فرماندار چرام در جلسه شورای اداری این شهرستان ، از تولید ماهانه ۱۵۰ تن سولفات آلومینیم در کارخانه تولید سولفات آلومینیوم این شهرستان خبر داد و گفت: برای حمایت از سرمایه گذاران در این کارخانه به منظور حل مشکل بیکاری ، اقدامات مثبتی اتخاذ می شود.
هادی فتاحی اصل اضافه کرد: با توجه به وجود کارخانه تولید سولفات آلومنیوم و معادن مختلف در شهرستان چرام ، فعال شدن این معادن و احداث صنایع جانبی بهترین پتانسیل برای ایجاد اشتغال در این شهرستان است که در این راستا از سرمایه گذاری در حوزه کارخانجات و معادن حمایت می شود.
وی با اشاره به اینکه ، هدف مسئولان شهرستان چرام، صدور مجوزهای لازم برای سرمایه گذاران در جهت اشتغال زایی در کمترین زمان ممکن است افزود: یکی از راه حل های ایجاد اشتغال و برطرف کردن و رفع مشکلات اقتصادی شهرستان چرام، فعال شدن کارخانجات، معادن مختلف و رونق بخش کشاورزی و دامپروری است.
فرماندار چرام در ادامه گفت: دستگاههای اجرایی و خدمات رسان لازم است با اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، لایروبی مسیل ها و کانال های هدایت آب های سطحی ، آماده کردن اماکن اسکان اضطراری و رفع نقص علائم هشداری ، در مناطق مختلف شهرستان چرام برای مقابله با حوادث آمادگی داشته باشند.
هادی فتاحی اصل افزود: لایروبی مسیل ها و کانال های هدایت آب های سطحی در شهر و روستاها ، برطرف کردن موانع غیر طبیعی به ویژه در عرصه رودخانه ها، آماده سازی تجهیزات برای مواقع ضروری ، ایجاد اماکن اسکان اضطراری، بازسازی حاشیه راه ها، رفع نقص علائم هشداری، آماده سازی نیروهای امدادی و کمک رسان از برنامه هایی است که برای مدیریت مطلوب بحران در شهرستان چرام ضروری است.
حجت الاسلام افشار امام جمعه شهر چرام ، هم در این نشست با اشاره به نامگذاری شعار امسال با عنوان رونق تولید ملی ، بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی و خرید کالاهای ایرانی تاکید کرد وگفت: جمهوری اسلامی ایران توانایی تولید کالاهای با کیفیت مطلوب و بسیار خوب را دارد که این مهم، نیازمند حمایت و پشتیبانی تولیدکنندگان کشورمان ، توسط نهادها و مردم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار