کد خبر: ۷۳۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱ 25 April 2019
 

سرپرست فرمانداری گچساران گفت: اهمیت این شهرستان در حوزه نفت و گاز بسیار مهم بوده   درحالی که یک چهارم تولیدات نفت کشور در این شهرستان تولید می شود.
به گزارش خبرنگار تابناک، منطقه کهگیلویه و بویراحمد علی خوان پایه  در نشست صمیمی بخش خصوصی با دولت و مجلس در گچساران افزود: گچساران دارای ظرفیت های بالایی  در حوزه های مختلف است که کارهای خوبی هم در زمینه زیرساخت ها درسال های اخیر نیز انجام گرفته است.
وی بیان کرد: اهمیت این شهرستان در حوزه نفت و گاز بسیار مهم  بوده  درحالی که یک چهارم تولیدات نفت کشور در این شهرستان تولید می شود.
سرپرست فرمانداری گچساران تصریح کرد: سد کوثر علاوه بر تأمین آب شرب بخش های از استان کهگیلویه و بویراحمد بخش هایی از استان های جنوبی کشور را هم تأمین می کند.
خوان پایه عنوان کرد: با توجه به تخصیص های آب در بخش کشاورزی اقدامات ارزنده ای در این حوزه رخ داده است.
وی گفت: قریب ۶۰هزار هکتار زمین دیم در این شهرستان نزدیک به ۱۲هزار هکتار به آبیاری نوین مجهز شده است که  ۱۲هزار هکتار هم در دست بررسی و اجرا دارد.
سرپرست فرمانداری گچساران خاطرنشان کرد: گچساران نقطه اتصال این کریدور با توجه به نزدیکی به مرزهای آبی و خشکی است که این امر اهمیت توجه به زیرساخت های حمل و نقل را بیشتر  می کند.
خوان پایه بیان کرد: از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تقاضامندیم که به حوزه زیر ساخت ها دراین شهرستان توجه ویژه کرده هر چند بسترهای لازم دراین شهرستان فراهم شده است و نیازمند سرمایه گذاری و رونق تولید است.
وی اضافه کرد: عمده مشکل این شهرستان بحث اشتغال جوانان است که نیازمند اصلاح قوانین دست و پا گیر در حوزه سرمایه گذاری در این شهرستان است که می طلبد نمایندگان مجلس در این زمینه تمهیداتی نیز داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار