کد خبر: ۷۳۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 25 April 2019
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: واقعه طبس درس عبرتی برای دشمنان شد تا بفهمند که این انقلاب پشتوانه الهی دارد.
سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ، اظهار داشت: بعد از وقوع انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی به هر نحوی دنبال این بودند که در مسیر این انقلاب تغییر یا خللی ایجاد کنند.
وی با اشاره اینکه یکی از ابزارهای دشمن برای مقابله با این انقلاب انجام عملیات نظامی بوده است، افزود: در ماجرای طبس آمریکایی‌ها که به زعم خود بهترین و حرفه‌ای‌ترین نیروهای نظامی را دارند برای آزادسازی گروگان‌های سفارت در منطقه طبس نیروهای خود را پیاده کردند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آمریکایی‌ها قدرت لایزال الهی را در محاسبات خود نگنجانده بودند، گفت: این قدرت الهی آنها را در طبس زمین‌گیر کرد و مشخص شد که این انقلاب اسلامی پشتوانه الهی دارد.
آسمند واقعه طبس را درس عبرتی برای همه دشمنان ملت ایران دانست و بیان داشت: در جریان این حادثه، چهره دشمن واقعی انقلاب بیش از هر زمانی نمایان‌تر و الهی بودن انقلاب اسلامی نیز برای جهانیان روشن شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار