کد خبر: ۷۳۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ 26 April 2019
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به فرصت‌هایی که در کشور از جمله در حوزه اقتصادی از دست می‌دهیم، گفت: آخر فرصت سوزی در دنیا شده‌ایم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، هادی قوامی عصر امروز در نشست گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار کرد: باید از دولت توزیعی جدا شده و به دولت تولیدی برسیم.
وی گفت: دولتی که 36 درصد از بودجه عمومی آن از طریق نفت ایجاد می‌شود دولت توزیعی است که در آن مردم وابسته به دولت هستند و 80 میلیون نفر با یارانه‌بگیران از این دولت حقوق می‌گیرند.
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منابع را آمایشی توزیع نمی‌کنیم افزود: اگر در طول این سال‌ها از 89 تاکنون یارانه‌ها را به خدمت تولید برده بودیم اکنون بخش زیادی از پروژه‌ها به اتمام رسیده بود.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از 300 هزار میلیارد تومان از سال 89 تاکنون صرف یارانه‌ها شده است، افزود: در هر ماه از هر سهمی حتی از سهم سرمایه‌گذاری به پرداخت یارانه‌ها اختصاص داده می‌شود.
وی گفت: وضعیت به گونه‌ای شده که تاسیسات نفت در کشور فرسوده شده‌اند و کارکنان در خطوط لوله‌های نفت هر لحظه با حادثه مواجه هستند و از هر لحاظ خدای فرصت سوزی در دنیا شده‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار