کد خبر: ۷۳۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ 27 April 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ،امام جمعه باشت در خطبه های  نماز این شهر گفت: 9 اردیبهشت سالروزتاسیس شوراهای اسلامی است.
حجة الاسلام عبودی افزود: ذات وفلسفه وجودی شورا به جهت این بود که نمایندگانی از طرف مردم درشهر و روستا مشکلات را بهتر ببینند و بتوانند مشکلات مردم راحل کنند که این فلسفه اساسی وجود شوراها است.
امام جمعه باشت با قدردانی از زحمات و تعامل شورا وشهردار این شهر ادامه داد:دربحث فرهنگی خدمات شایانی درباشت شکل گرفته و طرحهای خوبی هم اجرایی شده  و نیاز است مسئولان شهرستان واستان شهردار راکمک کنند.
حجة الاسلام عبودی با گرامیداشت11 اردیبهشت روز کارگر افزود: لازم است متولیان و  پیکانکاران نسبت به پرداخت حقوق کارگران بیشتر دقت کنند ودستمزد کارگر متناسب با تورم افزایش یابد.
وی گفت: شعار امسال رونق تولید است و تولید هم به دست کارگران عزیز است واگر به کارگر توجه شود رونق تولید هم به سرانجام میرسد.
وی گفت: صداوسیما به عنوان رسانه ملی وبه عنوان یک دستگاهی که مورد اعتماد مردم است وبیشترین بیننده رادارد راجع به مسئله کار و کارگر فرهنگ سازی کند.
خطیب جمعه باشت با یادآوری 12 اردیبهشت سالروز شهادت استادعلامه مطهری ادامه داد: معلمان تربیت کنندگان نسلهای آینده هستند و لازم است به نیازها و مشکلات آنها توجه بیشتری بشود.
حجه الاسلام عبودی گفت:آل سعود درچند روز اخیر 37نفر را که 32 نفرشان شیعه بودند به صورت دسته جمعی  به عنوان مبارزه با تروریسم گردن زد.
وی ادامه داد:آل سعود درسراشیبی سقوط قرار گرفته و بداند که این خونها، جوانان دیگر را زنده میکند وآن روزآل سعود سقوط خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار