دبیر مجمع مبلغان تهران با اشاره به اینکه نزد خداوند از جایگاه والایی برخوردارند، گفت: یادواره‌های شهدا ترویج تبعیت از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۷۳۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱ 27 April 2019

مرتضی ادیب یزدی دبیر مجمع مبلغان تهران در این مراسم به تشریح مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل پرداخت و گفت: مجالس شهدا مجلس پیمان مجدد با رهبری است و نباید به تردید افتاد.

وی افزود: شهدای گمنام شدت استناد بیشتری در حقانیت اسلام دارند و در نزد خداوند از جایگاه والایی برخوردارند.

دبیر مجمع مبلغان تهران تصریح کرد: یادواره شهدا کلاس درس حضور به موقع در صحنه و جهاد است.

حجت الاسلام ادیب یزدی شهدا را گره گشای مشکلات برشمرد و ادامه داد: اکنون دشمن تلاش می کند تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه کمرنگ کند، اما نباید بگذاریم تا دشمن مارا به شک بیاندازد.

وی ادامه داد: رهبر کشور معلم و هدایتگر ما است و نباید بر این موضوع شک و تردید باشد.

دبیر مجمع مبلغین تهران همچنین با اشاره به تروریست خواندن سپاه از سوی آمریکا گفت: سپاه اجازه نداد نقشه‌های آمریکا در منطقه پیاده شود و کار ترامپ نشانه حماقت وی بود که منجر شد مردم به اخلاص سپاه پی ببرند.

حجت الاسلام ادیب یزدی افزود: حرکت جاهلانه رئیس جمهور آمریکا در تروریستی خواندن سپاه باعث توجه بیش از پیش مردم به اهمیت این نهاد انقلابی شد.

یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد و شهدای دانشجوی بافق با شعار هم همقدم باشهدا در گام دوم انقلاب در مسجد حضرت ولیعصر دانشگاه آزاد بافق برگزار شد.

مدیحه سرایی محسن محمدی پناه مداح اهل بیت در رثای شهیدان و اهل بیت، دکلمه خوانی دانش آموز بافقی و اجرای گروه سرود جامعه معلولان و گروه رهروان ولایت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار