کد خبر: ۷۳۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ 28 April 2019
یک باب مغازه طلافروشی در میدان اصلی شهر گیوی به شیوه ای عجیب و با حفر تونل از زیر مغازه مورد سرقت قرار گرفت.

به گزارش تابناک اردبیل، سارق یا سارقان بعد از ظهر پنجم اردیبهشت هنگامی که صاحب مغازه برای صرف نهار مغازه را ترک کرده بود از طریق تونل حفر شده وارد طلافروشی شده و اقدام به سرقت کرده اند.
صاحب مغازه مدعی است که در این این حادثه حدود 2 کیلوگرم طلا به سرقت رفته است.
سارق یا سارقان این طلافروشی از مدت ها قبل با حفر تونل 12 متری افقی و عمودی از طریق یک مسیل سیلاب قدیمی که درست از بالای آن خیابانی احداث شده ، وارد مغازه شده اند.
خبرگزاری صداوسیمای اردبیل گزارش داد که تحقیقات پلیس آگاهی شهرستان کوثر برای دستگیری سارق یا سارقان این طلافروشی از همان دقایق اولیه بعد از اعلام به پلیس آغاز شده است.
دستگیری سارقان طلافروشی
در همین حال ناصر عتباتی دادستان مرکز استان اردبیل از دستگیری سارقان طلافروشی در شهرستان کوثر خبر داد.
وی بیان داشت: طی روز‌های گذشته مشخص شد از طریق حفر کانال و سوراخ کردن کف مغازه طلافروشی بیش از ۳ کیلوگرم طلا به طور حرفه‌ای در شهرستان کوثر به سرقت رفته است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل به خبرگزاری میزان گفت: بعد از مشخص شدن موضوع با همکاری مسئولان مربوطه و استفاده از ظرفیت کارآگاهان پلیس آگاهی استان ادربیل، سارقین در سریعترین زمان شناسایی، دستگیر و طلاجات نیز توقیف شد.
عتباتی ضمن سفارش به مردم برای رعایت ایمنی و دقت در مراقبت از اموال، گفت: استان اردبیل از استان‌های امن به شمار می‌رود و سرقت از طلافروشی و ... از معدود مواردی است که در این شهرستان مشاهده می‌شود.
وی با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفین از هماهنگی نیرو‌ی انتظامی و دادگستری کوثر تقدیر کرد و آن را قابل توجه دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار