کد خبر: ۷۳۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳ 28 April 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ به نقل از  چرام،محور باشت به چرام یکی از زیباترین محور‌های مواصلاتی جنوب کشور در ایام بهار به خصوص فروردین و اردیبهشت به شمار می‌رود.

اگر در یک روزبارانی از محور باشت به چرام سفر کنید،مسیری با مسافت کمی را انتخاب کرده اید اما هنوز که هنوز است دچار مشکلات عدیده ای است. 

یکی از مناطق زیبای استان در فصل بهار شهرستان باشت است که طبیعتی بسیار زیبا دارد و مناطقی همچون گردنه شلا‌ل‌دان و روستا‌های اطراف در فصل بهار بسیار دیدنی است.

ساعت ها در این مسیر کم تردد که چند سالی هست به خاطر بازسازی خراب شده است، گرفتار کندی سرعت خودروی خود بعلت گل ولای می شوید و حتی مشکلات جبران ناپذیری برای شما خواهد داشت.

جاده باشت به چرام یکی از زیباترین محور های مواصلاتی استان هست که شهرستان های چرام و کهگیلویه لنده و لیکک را به محور ترانزیتی گچساران به بابامیدان متصل می کند.

این محور که در حدود سه سال قبل پروژه تعمیر و بازسازی آن شروع شده است هنوز گرفتار مشکلات همیشگی خود است، اما متاسفانه قریب به دو سال است که این طرح نیمه کاره تمام شده است و مشکلات عدیده ای برای مسافرین، روستائیان و فرهنگیانی که هر هفته مسیر ارتباطی باشت چرام را طی می کنند به وجود آورده است .

این درحالیست که فرماندار باشت در نشست اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بخش خصوصی گفت: جاده ارتباطی باشت چرام چندسالی است که به دلیل اینکه اعتبارات کمی داشته، همینطور کارفرمای پروژه عوض شده است، مشکلات زیادی دارد. با توجه به اینکه پیمانکار پروژه جدید هست انتظار داریم اعتباراتی به پروژه تخصیص پیدا کند. در همین بحث بحران سیل که راه‌های ارتباطی بسته شد، از همین جاده که وضعیت نامناسبی دارد عبور و مرور انجام می‌گرفت.

حال میطلبد که مسئولان با ورود به این موضوع و برطرف کردن چنین موردی،بار دیگر سلامت جسمی و ایمنی کامل را به مسافران و شهروندان این دو شهرستان برگردانده و با همکاری مسئولان استانی و نمایندگان شهرستان های چرام و باشت چنین مشکلی را حل کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
وضعیتش افتضاحه
هیشکی پاسخگو نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
جاده باشت ب چرام الان چندین سال ک نیمه کاره رهاشد مسئولین ب فکر باشن هرچند ماشینتون مثل ما پراید نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار