اما نکته مهم که برخی خبرگزاری ها از آن به عنوان نکته جالب یاد کرده اند ، حضور چهره سیاسی کهگیلویه و بویراحمدی در نشست اول سال جدید شورا است که این چهره سیاسی احتمالا به عنوان عضو جدید به عضویت شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در آمده است.
کد خبر: ۷۳۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲ 29 April 2019
اولین جلسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در سال جدید با حضور اعضا و به ریاست عارف برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، اولین جلسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در سال جدید با حضور اعضا در حالی برگزار شد که یکی از سیاسیون ملی کهگیلویه و بویراحمدی در این نشست حضور داشت.
در این جلسه، سیدعبدالواحد موسوی لاری نائب رئیس، فاطمه راکعی رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، مرتضی مبلغ، مرتضی الویری، محمد سالاری، الهه کولایی و شهیندخت ملاوردی،‌ ابراهیم اصغر زاده، زهرا شجاعی و دیگر اعصای حقیقی و حقوقی این شورا حضور داشتند.
 
عضویت یک کهگیلویه و بویراحمدی در شورای عالی اصلاح طلبان کشور؟
 
آنچه که به صورت عمومی از این جلسه در رسانه ها منتشر شده است حکایت از این دارد که ریاست جلسه برعهده محمدرضا عارف بوده است و اعضای جلسه با گرامی داشت روز ملی شوراها، روز کارگر و روز معلم به بررسی سیاست داخلی و خارجی کشور پرداختند و ضمن تقدیر از تلاش‌های دستگاه دیپلماسی کشور، اقدامات جنگ طلبانه دولت آمریکا را ناقض همه معاهدات بین المللی و حقوق مردم ایران قلمداد کردند.
یک عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان درباره این جلسه به فارس گفت که ابراهیم اصغرزاده عضو کمیته سیاسی و برنامه گزارشی از وضعیت و شرایط جامعه به اعضای شورای عالی اصلاح طلبان ارائه کرده و تاکید داشته است که طرفداران آقای روحانی و بخشی از جامعه از دولت سرخورده شده‌اند.
 
عضویت یک کهگیلویه و بویراحمدی در شورای عالی اصلاح طلبان کشور؟
 
در این جلسه اعضای شورا با توجه به مشکلات و فشارهایی که به مردم وارد می‌شود خواستار توجه بیشتر نهادهای مسئول به مطالبات اقشار مختلف مردم بخصوص در مناطق سیل زده شدند.
همچنین اعضای شورا نسبت به بروز برخی از خشونت‌ها در کشور ابراز نگرانی کردند و خواستار بررسی دقیق این حوادث و علل بروز آن از سوی نهادهای ذیربط شدند.
در ادامه این جلسه آئین نامه کارگروه استان‌ها که بررسی تعدادی از بندهای آن از جلسه گذشته باقیمانده بود ضمن بحث و تبادل نظر اعضا درباره آئین نامه این کارگروه با برخی اصلاحات مورد تصویب قرار گرفت.
دیگر کارگروه‌های شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان نیز گزارش عملکرد خود را ارائه کردند.
اما نکته مهم که برخی خبرگزاری ها از آن به عنوان نکته جالب یاد کرده اند ، حضور محمد علی افشانی شهردار کهگیلویه و بویراحمدی سابق شهر تهران است که احتمالا به عنوان عضو جدید شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در آمده است.
 
عضویت یک کهگیلویه و بویراحمدی در شورای عالی اصلاح طلبان کشور؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار