عدل هاشمی پور: 
نایب رئیس کمیسیون انرژی: به منظور بازدید و تلاش در جهت سرعت اجرای این پروژه و همچنین سد آبریز، حضور وزیر نیرو و مهندس جانباز مدیر عامل آب و فاضلاب کشور ضروری است که با برنامه ریزی مسئولان استانی و همکاری مجمع نمایندگان استان در آینده ی نزدیک این کار صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۷۳۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵ 30 April 2019
 در جهت تسریع روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی از سد کوثر ظهر امروز جلسه ای در محل کارگاه آبرسانی با حضور عدل هاشمی پور، مهندس تولیت مدیر طرح، مهندس فخری نماینده کارفرما و مسئول کارگاه برگزار گردید.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد هاشمی پور در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده بر ضرورت تسریع در روند اجرای پروژه تأکید کرد و گفت: در جهت تقویت بنیه ی مالی قرارگاه تلاش می کنم و در همین راستا مبلغ 10 میلیارد تومان به پروژه تزریق شده است.

هاشمی پور وجود قرارگاه را مایه ی امیدواری مردم در طرح های عمرانی دانست و اظهار داشت: حقیقتا مردم از سپاه و قرارگاه سازندگی انتظار دارند و امیدوارم مسئولان در جهت تحقق مطالبات به حق مردم بیش از پیش کوشا باشند.
 
وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور را به کهگیلویه می آورم

نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به کارگیری نیروهای بومی را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: با توجه به وجود نیروهای تحصیل کرده و متخصص در تمامی حوزه ها، هیچ توجیهی برای به کارگیری افراد غیربومی قابل پذیرش نیست و انتظار میرود مسئولان پروژه این موضوع را مدیریت کرده و فرماندار شهرستان و ادارات متولی کنترل بیشتری به عمل آورند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی گفت: به منظور بازدید و تلاش در جهت سرعت اجرای این پروژه و همچنین سد آبریز، حضور وزیر نیرو و مهندس جانباز مدیر عامل آب و فاضلاب کشور ضروری است که با برنامه ریزی مسئولان استانی و همکاری مجمع نمایندگان استان در آینده ی نزدیک این کار صورت خواهد گرفت.

مهندس فخری نماینده کارفرما در این برنامه گفت: تلاش های سردار هاشمی پور در روند اجرای پروژه قابل تقدیر است و با پیگیری وی بخشی از  تجهیزات مورد نیاز تأمین شده است که امیدواریم فاز اول طرح در سال 98 به اتمام برسد.

مهندس تولیت مدیر طرح مهاب قدس ضمن قدردانی از همکاری های سردار هاشمی پور گفت: با توجه به مشکلات عمومی کشور وقفه ای کوتاه در روند اجرا پیش آمد که با توجه به تأمین ورق مورد نیاز جهت لوله سازی، امیدواریم تا نیمه دوم سال جاری خط انتقال آب به شهر دهدشت به بهره برداری برسد.

مهندس صالحی سرپرست کارگاه گفت: بیش از 80 درصد نیروهای پذیرش شده بومی هستند که تعداد آنان بیش از 100 نفر می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار