کد خبر: ۷۳۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 30 April 2019
به گزارش تابناک  کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری فارس، نشست هنرمندان رشته تجسمی با شهردار یاسوج به منظور تجدید نظر در المان‌های شهری در محل هتل آزادی شهر یاسوج برگزار شد که طی آن هر کدام از هنرمندان رشته تجسمی نظرات کارشناسی خود را عنوان کردند.
در این نشست نستهن مقدم شهردار یاسوج با بیان اینکه بیش از هر زمان به نقطه نظرات کارشناس هنرمندان نیاز داریم اظهار کرد: دغدغه همه هنرمندان را به جا می‌بینم و همه تلاش خود را برای زیباسازی شهر یاسوج انجام خواهیم داد.
این مسوول با انتقاد از رویه‌ای که تاکنون در شهرداری وجود داشته و جایگاه‌ها تنها منحصر به آسفالت و صدور پروانه بوده است تصریح کرد: باید با نقد منصفانه به استقبال رفع مشکلات برویم اما نباید چکش تخریب به دست گرفت و همه چیز را با بی‌انصافی تخریب و قلع و قمع کرد.
شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد زیبا نبودن شهر یاسوج را به دلایل مختلف دانست و گفت: یکی از دلایل این است که هنرمندان خودشان احساس مسوولیت نمی‌کنند و کنار کشیده‌اند هر چند که اعتقاد دارم هر مدیری باید از پشت میز خود به احترام هنرمندان بلند شود و جایگاه هنرمند را بداند و برای آن حرمت قائل شود.
مقدم با اذعان به این نکته که ۸۰ درصد از وقت شهرداری یاسوج صرف صدور مجوز و پروانه در همه دوره‌ها بوده است تصریح کرد: بعضی از مشکلات و کم کاری‌ها به خصوص در بحث زیباسازی مربوط به مشکلات مربوط به مهاجرت‌های بیش از اندازه به این شهر است که وقت همکاران ما در شهرداری را گرفته و مجالی برای پرداختن به کارهای دیگر نیست.
شهردار مرکز استان به چهار اقدامی که برای ساخت میدان‌های شهر یاسوج در دست اجراست اشاره کرد و گفت: یکی از آن‌ها ساخت میدانی در ورودی شهر یاسوج و در کنار پلیس‌ راه قدیم شهر در منطقه تل خسرو است.
وی ادامه داد: میدانی در بین پل اول و دوم بشار نیز در دستور کار است  همچنین میدان هفتم تیر یاسوج طراحی مجدد می‌شود و دست آخر اینکه فلکه ساعت یاسوج به حالت گذشته برخواهد گشت و میدان شهدای نیروی انتظامی که اکنون در جای فلکه ساعت قرار گرفته به مکانی دیگر منتقل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار