آموزشیاران و آموزش دهندگان سواد آموزی با سابقه فعالیت قبل از سال ۹۲ برای تشکیل پرونده به واحدهای سوادآموزی ادارات آموزش و پرورش مراجعه کنند.
کد خبر: ۷۳۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ 30 April 2019
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس بخشنامه سازمان نهضت سوادآموزی آموزشیاران و آموزش دهندگان با سابقه فعالیت از سال ۱۳۷۹ تا پایان ۱۳۹۱ از شنبه ۱۴ اردیبهشت به واحد سواد آموزی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق مراجعه و با ارائه فرم نمون برگ شماره یک تقاضا و سابقه خود را ارائه دهند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حمدالله خواهش نیک گفت: مسئولان واحدهای سواد آموزی از طریق کد ملی آموزش دهنده در سامانه سوادآموزی و قسمتی که به عنوان مشمول این قانون الحاقی می باشد درخواست متقاضیان را بررسی می‌کنند.
وی گفت: بقیه مدارک از طریق واحدهای سوادآموزی به افراد اعلام می شود.
 
اطلاعیه برای آموزشیاران نهضت سوادآموزی

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گفت: افرادی که سابقه فعالیت در سواد آموزی دارند با ورود به این قسمت سامانه که فقط در واحدهای سوادآموزی اداره انجام می‌شود وضعیت آنها با وارد کردن کد ملی مشخص می شود.
وی گفت: برای افرادی که فعالیت به اسم آنها ثبت نشده مدارک خواسته شده که با تحویل آنها به واحد سواد آموزی تشکیل پرونده می دهند.
خواهش نیک گفت: مهلت  تشکیل پرونده تا پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت می باشد.
 وی گفت مبنای تشکیل پرونده بخشنامه شماره 710/5 مورخه 1398/01/31 معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش وبخشنامه 145/2/98/42مورخه1398/02/04 سازمان نهضت سوادآموزی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار