کد خبر: ۷۳۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ 30 April 2019
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از انتصاب مدیر برق ناحیه بویراحمد در این استان خبرداد و از خدمات مدیر سابق این ناحیه تقدیر کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " نادر جانی‌پور " در آئین معارفه مدیر برق ناحیه بویراحمد با برشمردن وظایف یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی ایران، خدمت به مردم در این نظام را مقدس برشمرد.
وی گفت: مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستی اخلاق مداری و خدمت بی منت به مردم را سرلوحه امورات و وظایف خود قرارداده و از پاسخگویی شفاف و صادقانه به مردم دریغ نورزند.
این مسوول شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات چند ساله اخیر در برق ناحیه بویراحمد،اظهارداشت: کاهش نرخ تلفات انرژی و تامین برق پایدار با اجرای پروژه‌های فنی مهندسی می بایست به‌نحو شایسته ای اجرایی شود.
جانی پور افزود: شهرستان بویراحمد بیشترین تعداد مشترک برق در این استان را بخود اختصاص داده و باتوجه به مهاجرت پذیری شهر یاسوج که در این شهرستان واقع شده، نوع خدماتی که ارائه می شود بایستی در کوتاهترین زمان ممکن و به بهترین وجه انجام گیرد.
وی بااشاره به نرخ تلفات انرژی در استان کهگیلویه و بویراحمد، تلاش برای کاهش این نرخ در شهرستان بویراحمد را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: باید تمامی تلاش ها برای تک رقمی نمودن این نرخ دوچندان شود.
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: درصد وصولی مطالبات در شهرستان بویراحمد هم بایستی نسبت به گذشته روند سریعتری بخود بگیرد تا بتوانیم شاهد اجرای پروژه های فنی مهندسی بیشتری در حوزه برق باشیم.
جانی پور به سیاست های سازمانی در شرکت توزیع نیروی برق هم اشاره و تصریح کرد: براساس این سیاست ها ما می باید به نحو قابل قبولی در فصول مختلف سال شاهد پیشرفت هایی باشیم.
وی به شعار سال " رونق تولید " هم پرداخت و اظهارداشت: بیشترین واحدهای صنعتی پرمصرف فعال در شهرستان بویراحمد واقع شده و ما از هم اکنون باید بفکر تامین برق پایدار برای واحدهای پرمصرف صنعتی در این شهرستان هم باشیم.
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چهارساله پروژه های برقی متعددی به بهره برداری رسیده که بسترساز رضایتمندی مشترکین از این شرکت شده است و البته در سالجاری باید این رضایتمندی ها نیز دوچندان شود.
جانی پور تاکید کرد که مدیران باید خود را " نوکر " بی چون و چرای مردم دانسته و از خدمتگزاری صادقانه به آنان از خود کوتاهی نشان ندهند.
به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان‌کهگیلویه و بویراحمد، در پایان این آئین از خدمات "اسماعیل یوسفی" مدیر سابق برق ناحیه بویراحمد که به درجه بازنشستگی نائل آمده بود تقدیر و " سیدیوسف آبسالان " بعنوان مدیر جدید برق این ناحیه منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار