کد خبر: ۷۴۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ 01 May 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،استاندار کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی روز جهانی کار و کارگر را به کارگران و زحمت کشان عرصه تولید و کار آفرینان و تلاشگران این عرصه مهم تبریک گفت.

متن پیام دکتر علی محمد احمدی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهم اردیبهشت ماه که در تقویم با نام روز جهانی کار و کارگر نامگذاری شده است، در حقیقت نماد ایثار،تلاش و خودباوری کارگران و تلاشگرانی است که با کوشش و همت شبانه روزی در صدد به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد و موتور محرکه توان داخلی و بومی و همچنین سربلندی و سرافرازی میهن اسلامی هستند.
به راستی باید اذعان کرد که یکی از دلایل رشد و تعالی جامعه و پویایی و بالندگی اقتصادی و اجتماعی آن کارگرانی هستند که با حداقل دستمزد و امکانات سعی در به اوج رساندن قدرت اقتصادی و بالابردن راندمان بهره‌وری و خدمت هستند.
کارگران به عنوان نیروهای مولد و کارآمد در همه عرصه ها و صحنه ها، عاملی مهم و تاثیر گذار در رونق تولید و اقتصاد این مرز و بوم محسوب می شوند و یقینا باید این زحمت کشان را پیش قراولان و پیشتازان جنگ اقتصادی امروز در مقابل هجمه ها و حمله های دشمنان دانست.
امروزه کارگران این مرز و بوم مصمم تر و با اراده تر از هر زمان دیگری با بستن کمر همت و با کار و تولید مضاعف، تعالی و توسعه کشور و استان را در سر می پروراندند و درخشان تر از همیشه در صدد رفع معضلات و مشکلات هستند.
این قشر کم توقع اما پر تلاش، همواره خلاقانه و با تکیه بر ایمان و اراده قلبی و توان بومی همواره در راستای خودکفایی و استقلال و عزت ایران اسلامی گام برداشتند و اجازه ندادند کشور در برهه های مختلف و حساس دست نیاز به سوی اجانب و بیگانگان دراز کند.
یقینا کارگران سخت کوش استان کهگیلویه و بویراحمد همگام و همصدا با تلاشگران و زحمتکشان کشور در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نامگذاری شده است، با اراده تر و مصمم تر از سالهای پیش برای رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار و تحقق کامل این شعار مهم و راهبردی گام بر می دارند و از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.
مسئولان و متولیان امور کارگران استان موظفند علاوه بر بهبود وضعیت شرایط کار و محیط امن و آرام برای کارگران،تا سر حد امکان از حقوق و مطالبات بحق این قشر زحمتکش دفاع کرده و اجازه تضییع حقوق آنان را ندهند.
اینجانب این روز را به همه کارگران عزیز و ارزشمند میهن اسلامی به ویژه کارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده معزز و گرامیشان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض میکنم و امیدوارم همواره در جهت خدمت صادقانه به میهن اسلامی و تلاش در راستای رونق و توسعه همه جانبه این استان موفق و موید باشید و روز به روز شاهد عزت،سلامتی و توفیقات بیش از پیش شما عزیزان پرتلاش و بی ادعا باشیم.

 

علی محمد احمدی
استاندار کهگیلویه وبویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار