کد خبر: ۷۴۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 01 May 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل ازخبرگزاری صداوسیما،  دادستان دنا در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان با تأکید بر آمادگی همه دستگاه‌ها برای پیشگیری از بروز برخی هنجار شکنی‌ها در این ایام گفت:باید در این خصوص برخورد‌های قانونی با تدبیر لازم در دستور کار قرار گیرد که به همین منظور دادگستری شهرستان دنا مطابق سال‌های گذشته شعب تخصصی و ویژه برای مقابله با هنجار شکنی‌های احتمالی ایجاد کرده است.
علی اکبر غریب پور افزود:میدان‌ها و خیابان‌های شلوغ و پرتردد، اماکن تجاری و تفریحی و سیاحتی، پارک‌ها، ادارات و اماکن عمومی از جمله مکان‌های اجرای این طرح است.
وی از مسافران و کسانی که برای گرفتن روزه عذر شرعی دارند درخواست کرد از تظاهر به روزه خواری در اماکن و انظار عمومی دوری کنند و دستگاه‌های مسئول باید مکان‌ها و فضا‌هایی را برای مسافران و افرادی که معذوریت دارند در نظر بگیرند.
رئیس صنعت معدن و تجارت شهرستان دنا هم گفت:برپایی نمایشگاه بزرگ عرضه مستقیم کالا ویژه ماه مبارک رمضان، گشت ویژه بازرسی، گشت‌های ضربتی به صورت شبانه روزی وتوزیع کالا‌های اساسی توسط عاملان  توزیع  از جمله طرح‌های پیش بینی شده برای ماه مبارک رمضان است.
در این نشست، نظارت بر اصناف، فضاسازی شهری برای رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و برخورد با ساخت ساز‌های غیر مجازتصویب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار