خداوند حکیم در اولین پیام به فرستاده ی برگزیده اش حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم ، فرمان «اقرا» صادر نمود که به نام پروردگار عالم ، بخوانند و بیاموزند و بر همین اساس آموزه های دین مبین اسلام ، سرشار از برتری دانایی در زندگی انسان هاست.
کد خبر: ۷۴۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ 02 May 2019

فرماندار شهرستان لنده با ارسال پیامی روز معلم را تبریک گفت؛

در پیام دکتر کریمی نژاد آمده است

بسم الله الرحمن الرحیم

اقرا باسم ربک الذی خلق.خداوند حکیم در اولین پیام به فرستاده ی برگزیده اش حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم ، فرمان «اقرا» صادر نمود که به نام پروردگار عالم ، بخوانند و بیاموزند و بر همین اساس آموزه های دین مبین اسلام ، سرشار از برتری دانایی در زندگی انسان هاست.

اوراق زرین تاریخ در دل خود نام بزرگ مربی تاریخ حضرت محمد(ع) را نقش ابدی زده است.معلمی که با پیکار مقدس خویش حماسه هاي‌ شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود آورده است و با تزکیه و تعلم کاخ بلند پایه ي علم و فضیلت را بنا نهاده و پرچم توحید رابرافراشته است تا قرن ها بعد پیروانی چون شهیدان انجام، فرهمندی، رجبی و رازنهان در دنیای پر زرق و برق روزگار ما به تاسی از او به عنوان یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس و اسطوره‌های ایثار و شهادت در مکتب فرهنگ و شهادت بدرخشند و درس ایثار و شهادت را بر لوح تاریخ این دیار ثبت نمایند. پیش‌قراولان فرهنگی که ترسیم و ادامه دهنده راه و منش‌ بزرگ معلمان تاریخ بشریت شدند.فرهنگیان شهید دیار لنده، همانها که چراغ هدایت و تفسیر کننده نقش انبیاء الهی در جامعه خویشند.

امروز شما معلمان عزیز این دیار ادامه ي این نهضت عظیم را بر عهده گرفته ايد.
پ.ن؛ضمن بزرگداشت خاطره معلمین گرانقدر سرزمین بزرگ ایران زمین و گرامیداشت روز معلم برایتان در این راه آرزوی موفقیت می نماییم .این روز بزرگ را به همه فرهنگیان فرهیخته ی ایران زمین تبریک عرض نموده و صحت ، تندرستی و شادکامی برای همه شما عزیزان آرزومندم.

دارا کریمی نژاد
فرماندار شهرستان لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار