ضمنا در خصوص علت کناره گیری وی دو گزینه مطرح است که عده ای وی را یکی از گزینه های اصلاح طلبان کهگیلویه برای شرکت در انتخابات مجلس بیان می کنند.
کد خبر: ۷۴۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ 02 May 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار لنده که از مدت ها قبل زمزمه کناره گیری وی از فرمانداری این شهرستان به گوش می رسید لحظاتی پیش با انتشار یک پست اینستاگرامی بر این موضوع مهر تایید زد و از فرمانداری لنده خداحافظی کرد.کرد.

بنابر این گزارش گزینه جایگزین وی مشخص شده است . سید خداددوست موسوی مدیر کل فعلی دفتر روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد جایگزین دارا کریمی نژاد است.

ضمنا در خصوص علت کناره گیری فرماندار لنده دو گزینه مطرح است که عده ای وی را یکی از گزینه های اصلاح طلبان کهگیلویه برای شرکت در انتخابات مجلس بیان می کنند و دیگر اینکه گفته می شود دارا کریمی نژاد قرار است در پستی دیگر به کار گرفته شود.

نکته جالب این پست استفاده از دکلمه معروف حسین پناهی است که می گوید : سلام ، خداحافط، چیزی دیگه اگه داری به این دو اضافه کن!

لازم به توضیح است فرماندار لنده در یک سال اخیر با توجه به چالش هایی که با عدل هاشمی پور داشت از طرف طرفداران وی به حمایت از موحد رقیب احتمالی عدل هاشمی متهم شده بود که وی تلویحا این موضوع را رد کرده بود و گفته بود ، من خود در حوزه سیاسی حرف برای گفتن دارم و مطلقا به جناح خود خیانت نمی کنم!

تکمیلی

بنابر پیگیری های تابناک دارا کریمی نژاد به عنوان مدیر کل دفتر روستایی استانداری منصوب شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
واقعاچه گلی به سرلنده زد که بخواهدبه سرکهکیلویه بزرگ بزند.ایشان فردی ساست زده هستند وتوان دیگزی ندارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار