بی شک این دو نفر از جمله افرادی هستند که امروز از مشاهده سجده شکر مردم قلعه رئیسی ، بسیار احساس خوشحالی خواهند کرد .
کد خبر: ۷۴۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ 03 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امروز در خبرها آمده بود که مردان و زنان شهر قلعه رئیسی با حضور در نماز جمعه این شهر سجده شکر این خدمت را به جا آورده و از خداوند منان به دلیل کمک در جهت تسهیل در گازرسانی به این شهر و استفاده از آن تشکر کردند.
بنابراین گزارش ، نعمت گازرسانی به مناطق چاروسا و دیشموک پس از سالهای سال سبب خوشحالی مردم این مناطق و روحیه امیدواری را در مردم این مناطق به وجود آورد.
 
سجده شکر مردم ، خوشحالی دو مسئول و درسی برای دیگر مسئولان!

فارس نوشت : پس از عملیات و کار شبانه‌روزی مجموعه گاز استان و مسئوولان استانی و شهرستانی پس از سال ها عملیات نصب عملک و سپس نصب کنتور در سطح شهر آغاز شد که همین سبب شد تا مردم از این اقدام نظام و دولت تقدیر کردند.
بی شک دو نفر از مسئولین یکی نماینده کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و دیگری مدیر عامل شرکت گاز از جمله افرادی هستند که امروز از مشاهده سجده شکر مردم قلعه رئیسی ، بسیار احساس خوشحالی خواهند کرد.
عدل هاشمی پور به عنوان نماینده مجلس یکی از افرادی است که خوشحال است چون قبل از پایان دوره اول نمایندگی اش یکی از وعده های انتخاباتی اش ، جامه عمل پوشانده شد چرا که وی در همان زمان تبلیغات انتخاباتی قول داده بود که تمام توان و تجربیاتش در مدت حضور در قرارگاه خاتم را برای موفقیت این پروژه به کار گیرد و حتی در همان زمان جزئیاتی از راه به نتیجه رسیدن این پروژه را اعلام کرده بود. 
اما دومین نفر که از مشاهده و شنیدن خبر سجده شکر مردم قلعه رئیسی باید به شدت خوشحال باشد ، رحمن خادم ، مدیر عامل شرکت گاز استان است ، چرا که وی به عنوان یک مدیر می داند رضایت مردمی از اقدام یک مسئول می تواند یک برگ زرین در کارنامه وی باشد.
لازم به توضیح است بسیاری از مسئولان در کذشته زمان رسیدن گاز به قلعه رئیسی و دیشموک را حداقل ۱۰ سال عنوان کرده بودند!
سجده شکر مردم قلعه رئیسی که ناشی از رضایت از برآورده شدن یکی از نیازمندی هایشان بود می تواند علاوه بر احساس رضایتمندی دو مسئول یاد شده که نقش بسیار پررنگی در تحقق این وعده داشته اند ، درس بزرگی هم به آن ها و دیگر مسئولان باشد که در صورت جدیت و دقت داشتن در دادن وعده و پیگیری در به ثمر رسیدن آن ، مردم بی شک قدردان آن ها و شکرگزار خداوند خواهند بود. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
بعد از 40 سال از گذشت انقلاب انتظار بیشتری می رفت امید است خدمات دولت را عزیزان رنگ و بوی سیاسی ندهند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار