مسعود نیک پی گفت که علاوه بر نوای دلنشین مداحی ، برنامه های فرهنگی، هنری و معنوی متنوعی نیز با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان در این آیین پیش بینی و برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۷۴۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۴ 04 May 2019
شهرداری و حوزه معاونت فرهنگی و هنری شهرداری یاسوج آیین استقبال از ماه مبارک رمضان و ماه مهمانی پروردگار را با دعوت از مداح معروف کشورمان حاج مهدی میرداماد آغاز می کند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یاسوج گفت: آیین استقبال باشکوه از ماه ضیافت الهی روز شنبه ساعت 17 عصر در مجتمع فرهنگی گلزار شهدای یاسوج با حضور جمعی از مسئولان، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و عموم مردم و شهروندان برگزار می شود.
مسعود نیک پی یادآور شد: دیدار صمیمی با مداحان و برخی ذاکران و نوحه خوانان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) استان و شهر یاسوج با این مداح معروف از دیگر برنامه های جانبی این آیین است. 
وی گفت که علاوه بر نوای دلنشین مداحی ، برنامه های فرهنگی، هنری و معنوی متنوعی نیز با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان در این آیین پیش بینی و برنامه ریزی شده است.
 
آغاز ماه رمضان با مداحی میرداماد در یاسوج + جزئیات

نیک پی تصریح کرد: علاوه بر برنامه استقبال، در طول ماه مبارک رمضان نیز برنامه های متنوع و گوناگون فرهنگی، هنری برای تقویت و ایجاد حال و هوای معنوی و بهره مندی شهروندان از فیوضات و برکات این ماه مبارک طراحی شده است.
وی محوریت برنامه های فرهنگی و هنری از سوی شهرداری یاسوج را در این ماه ضیافت الهی بیشتر حول محور قرآن کریم برای صیقل دادن روح و جان شهروندان دانست و گفت: آیین های جزء خوانی، محافل قرائت قرآن و برنامه های تفسیر و حتی برپایی نمایشگاه های هنری از جمله این برنامه هاست.
نیک پی همچنین بر تقویت و پررنگ تر کردن برنامه های فرهنگی و هنری با محتوا از سوی شهرداری یاسوج در سال جاری خبر داد و گفت: نسهتن مقدم شهردار یاسوج و اعضای شورای اسلامی شهر نیز بر ضرورت این مهم تاکید دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار