رئیس شورای شهر شیراز نسبت به سخنان روز چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه خود در صحن علنی شورا از مردم شیراز عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۷۴۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 04 May 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: احمدرضا دستغیب رئیس شورای شهر شیراز در خصوص اتفاقات روز چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه شورا توضیحاتی را بیان کرد.
متن توضیحات بدین شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
ان اکرمکم عندالله اتقواکم
پیرو برخی اتفاقات رخ داده در هشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در مورخ 98/2/11 لازم است مواردی را به استحضار مردم عزیز شیراز برسانم:

1- آنچه‌ در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد، یک گفت‌وگوی کاملا دو طرفه تخصصی در مورد نحوه اداره جلسه شورا، بین دو نفر از اعضا بوده و هرگز عمومیت نداشته؛ اینجانب در بیان خود به هیچ عنوان قصد توهین به قوم، طایفه و یا شخصی را نداشتم. البته اختلاف سلیقه و رأی در هر جمعی حتی اگر از یک لیست و گروه باشند، طبیعی است.

2- همه‌ی انسان‌ها بندگان خدایند و هیچ امتیاز و برتری بین آنان وجود ندارد. اینجانب همواره بر وحدت همه اقشار، اقوام و طوایف ایرانی و حفظ حقوق شهروندی آنان تأکید داشته و دارم و همچنان بر عهدی که با موکلان خود برای حفظ حقوق شهروندان بسته‌ام، وفا دارم.

3- بر خود فرض می‌دانم ضمن عذرخواهی از همه شهروندان با فرهنگ شیراز که از اتفاق پیش آمده مکدر شده‌اند، تأکید کنم که شهر شیراز رنگین کمان زیبایی از اقوام مختلف و پایتخت فرهنگی ایران اسلامی است که همه اقوام ساکن در آن، قرن‌ها با صلح و صفا زندگی و وصلت کرده‌اند و من به وجود همه‌ی اقوام افتخار می‌کنم و احترام می‌گذارم.

4- در جایگاه رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امیدوارم همچنان مسیر توسعه بر مبنای اندیشه‌های انسان‌محور در این کلان‌شهر تاریخی و فرهنگی جاری و ساری باشد و از هر اقدامی برای توسعه پایتخت فرهنگی ایران اسلامی و سومین حرم اهلبیت و جلب رضایت شهروندان فروگذار نخواهم کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار