کد خبر: ۷۴۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 04 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدنورالله جنتی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی و قرآنی در سطح استان برگزار می‌شود.
وی افزود: این طرح با اهداف ترویج فرهنگ قرآنی با رویکرد حفظ قرآن و توجه به تفسیر و آموزه‌های انسان‌ساز قرآن کریم، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و کانون‌های معنوی، تقویت باورهای دینی مردم و ترویج معارف قرآن و اهل بیت(ع)، بهره‌برداری از ظرفیت‌های بقاع امامزادگان و بقاع متبرکه به‌منظور توسعه فرهنگ وقف، خیراندیشی و گردشگری مذهبی برگزار خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام و فعالیت ۲۲ مبلغ اعزامی از قم جهت اجرای طرح ضیافت الهی خبر داد و  گفت اجرای برنامه «خدیجه مادر امت»، جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع)، ویژه‌برنامه‌های شب‌های قدر، برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم و جزء‌خوانی قرآن کریم از جمله برنامه‌های فرهنگی،مذهبی و قرآنی این طرح اعلام کرد.
حجت‌الاسلام جنتی‌پور برگزاری محافل قرآنی و ترتیل‌خوانی لیالی قدر را از جمله ویژه‌برنامه‌های این اداره کل در این طرح بیان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار