کد خبر: ۷۴۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ 05 May 2019
مدیرعامل آتش نشانی یاسوج گفت: ظرف این 10 روز با همه تلاش‌هایی که صورت گرفت نتوانستیم از سرنوشت این کودک 4 ساله با خبر شویم که به همین دلیل امروز ختم عملیات جست‌وجو را اعلام می‌کنیم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آتش‌پاد سوم محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به تلاش شبانه‌روزی نیروهای آتش نشانی یاسوج برای پیدا کردن کودک ناپدید شده در تنگه مهریان یاسوج اظهار کرد: این کودک در عصر روز 6 اردیبهشت ماه امسال در حالی که به همراه خانواده خود در منطقه تنگه مهریان برای تفریح عزیمت کرده بود ناپدید می‌شود.
مدیرعامل آتش نشانی یاسوج گفت: متاسفانه این کودک در منطقه ناپدید می‌شود که در این حادثه محتمل‌ترین حالت افتادن در رودخانه و غرق شدن به نظر می‌رسید.
وی گفت: بلافاصله تیم‌ امداد و نجات و کوهستان و غواصان آتش‌نشانی یاسوج مرکب از 15 نفر از همکاران مجرب و آموزش دیده ما به صورت مستمر در طول 10 روز اخیر مشغول جست‌وجودر منطقه و همچنین رودخانه مهریان و بشار شدند.
این مسؤول افزود: متاسفانه ظرف این 10 روز با همه تلاش‌هایی که صورت گرفت نتوانستیم از سرنوشت این کودک 4 ساله با خبر شویم که به همین دلیل امروز ختم عملیات جست‌وجو را اعلام می‌کنیم.
مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج خاطرنشان کرد: اما در صورت هر گونه استمدادی از سوی خانواده این کودک برای جست‌وجو به یاری آن‌ها خواهیم شتافت و در کنار این خانواده خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار