ضد و نقیض گویی که حتی مدت گم شدن کودک و تعداد روزهای شروع عملیات جستجو را هم شامل می شود!
کد خبر: ۷۴۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ 05 May 2019
از روز ششم اردیبهشت و‌در پی گم شدن یک کودک ۴ ساله در منطقه گردشگری تنگه مهریان و پس از تلاش های زیاد مسئولان ، مردم و حتی نیروهای بسیج و سپاه برای پیدا کردن جسد این کودک (مشکوک به غرق شدن در رودخانه) ، نهایتا آنچه که اعلام شد اول ابهام در سرنوشت کودک که فرض های دیگر به غیر از غرق شدگی را به میان آورد و اکنون هم ضد و نقیض گویی برخی مسئولان مرتبط در خصوص اعلام پایان یا ادامه جستجو را در پی داشته است ضد و نقیض گویی که حتی شامل مدت گم شدن کودک و تعداد روزهای شروع عملیات جستجو را هم شامل می شود!
 
ماجرای کودک گم شده یاسوجی و ضد و نقیض گویی مسئولان!

پایان عمایات جستجو از طرف آتشنشانی
پس از ده روز جستجو ، مدیرعامل آتش نشانی یاسوج گفت: ظرف این 10 روز با همه تلاش‌هایی که صورت گرفت نتوانستیم از سرنوشت این کودک 4 ساله با خبر شویم که به همین دلیل امروز ختم عملیات جست‌وجو را اعلام می‌کنیم.
آتش‌پاد سوم محمد رستمی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی نیروهای آتش نشانی یاسوج برای پیدا کردن کودک ناپدید شده در تنگه مهریان یاسوج اظهار کرد: تاسفانه این کودک در منطقه ناپدید می‌شود که در این حادثه محتمل‌ترین حالت افتادن در رودخانه و غرق شدن به نظر می‌رسید.
وی گفت: بلافاصله تیم‌ امداد و نجات و کوهستان و غواصان آتش‌نشانی یاسوج مرکب از 15 نفر از همکاران مجرب و آموزش دیده ما به صورت مستمر در طول 10 روز اخیر مشغول جست‌وجودر منطقه و همچنین رودخانه مهریان و بشار شدند.
این مسؤول افزود: متاسفانه ظرف این 10 روز با همه تلاش‌هایی که صورت گرفت نتوانستیم از سرنوشت این کودک 4 ساله با خبر شویم که به همین دلیل امروز ختم عملیات جست‌وجو را اعلام می‌کنیم.
مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج خاطرنشان کرد: اما در صورت هر گونه استمدادی از سوی خانواده این کودک برای جست‌وجو به یاری آن‌ها خواهیم شتافت و در کنار این خانواده خواهیم بود.
 جستجو ادامه دارد و پایان نپذیرفته است!
اما تز طرف دیگر مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد که خود را مسئول پیگیری ، مدیریت و تعیین تکلیف چنبن حوادثی می داند ، تاکید کرد: عملیات جست‌وجوی کودک ۳ ساله یاسوجی ادامه دارد و پایان عملیات تا تعیین تکلیف نهایی اعلام نمی‌شود.
ساعت 17 عصر روز 6 اردیبشهت ماه در کنار رودخانه مهریان یاسوج پدر و مادری به یکباره متوجه ناپدید شدن فرزند خود شدند ولی از آن روز تاکنون تمامی تلاش امدادگران بی نتیجه مانده است.
بعد از گذشت چندروز از جستجو محمد رستمی مدیرعامل سازمان آتش نشانی یاسوج پایان عملیات جست‌وجوی کودک 3 ساله ناپدید شده را اعلام می‌کند که این موضوع توسط وحید محمدی‌تبار مدیرکل دفتر بحران استانداری رد می‌شود.
محمدی تبار با اشاره بر اینکه بعد از 9 روز تلاش امداگران و بسیجیان برای جست‌وجوی کودک 3 ساله بی نتیجه مانده است، افزود: پایان عملیات تا تعیین تکلیف نهایی و پیدا شدن، پایان عملیات اعلام نمی‌شود.
وی با تاکید بر اینکه آتش نشانی حق پایان عملیات ندارد، خاطرنشان کرد: این مسئله در حوزه اختیارات ستاد بحران و فرمانداری است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هر چند محل گم شدن و اظهارات خانواده کودک گم شده احتمال غرق شدگی را بالا می برد اما برخی فرض های دیگر هم را در پی نبودن هیچ اثری از جسد کودک ، پررنگ کرده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار