تکریم و معارفه در لنده؛
انتخاب لنده به عنوان پایلوت اقتصادی از سوی بنیاد مستضعفان با مشارکت و همراهی دولت یک فرصت کم نظیر و باید از این طرح در جهت توسعه و عمران آبادی منطقه استفاده کنیم.
کد خبر: ۷۴۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ 05 May 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد؛ آیین تکریم و معارفه فرمانداران شهرستان لنده با حضور معاونت سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل سیاسی استانداری همراهی باشکوه مردم و مسئولین این شهرستان در محل سالن آموزش وپرورش برگزار شد.درآین سید خدادوست موسوی به عنوان فرماندار  جدید لنده معرفی و از خدمات ۳۰ ماهه دارا کریمی نژاد تجلیل شد.

پروژه های عمرانی و اشتغالزایی در کنار نگاه ویژه به مناطق روستایی اولویت های کاری فرماندار جدید لنده+تصاویردر این آیین فرماندار جدید لنده گفت؛ این شهرستان دارای ظرفیت های بالای است که نقشه راه می خواهد و آمایش سرزمینی آن دوباره بازنگری شود که این نیازمند مشارکت همه دستگاه ها و مردم است.
 
وی تاکیدکرد: انتخاب لنده به عنوان پایلوت اقتصادی از سوی بنیاد مستضعفان با مشارکت و همراهی دولت یک فرصت کم نظیر و باید از طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی در جهت توسعه و عمران منطقه استفاده کنیم تا در مسیر پیشرفت و توسعه قرار بگیریم.

وی اظهار داشت؛راه های مواصلاتی، زیر ساخت های عمران شهری،اشتغالزایی از اولویت های کاری است و دراین راه از ظرفیت بیناد علوی تمام تلاش خود را خواهم کرد.

پروژه های عمرانی و اشتغالزایی در کنار نگاه ویژه به مناطق روستایی اولویت های کاری فرماندار جدید لنده+تصاویر
 سید خدادوست موسوی افزود:با توجه به سوابق ۲۳ ساله در وزرات کشور با پایه و اساس کار به خصوص پروژه های عمرانی آشنا هستم. تلاش خواهم کرد که مشکلات ارتباطی و پروژه های راه سازی ما در کمترین زمان ممکن به ثمر بنشیند.
 
وی تاکیدکرد: در حوزه روستایی خدمات خوبی به روستاها ارائه شده است اما این خدمات دیر ارائه و موجب خالی شدن روستاها شد. متاسفانه خالی شدن روستاها باعث بیکاری و مشکلات اساسی برای مردم به خصوص خود روستائیان شده است. حاشیه نشینی رواج پیدا کرد و امروزه میبینیم بیشترین آسیب های اجتماعی در همین مناطق پدیدار میشود.
 
فرماندار جدید لنده خاطرنشان کرد: در کنار استفاده از ظرفیت بنیاد علوی پدر بحث استفاده از تسهیلات صندوق توسعه روستایی می توان برای مردم اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد کرد و این یکی از اولویت های کاری ما در آینده است.
 
وی تاکیدکرد: با رعایت مقررات باید دست همه کسانی که برای توسعه شهرستان لنده می خواهند قدمی بردارند با همفکری و هم اندیشی با اقشار مختلف جامعه به دنبال توسعه فراگیر باشیم تا بتوانیم این شهرستان را به مسیر پیشرفت برسانیم.
 
موسوی اظهارکرد: همه جای این استان خوب است ولی شاخصه های مردم لنده در وفاداری و پایمردی قابل تحسین است و آنچکه باعث شد این مسئولیت را بپذیرم محبت مردم این منطقه است.

فرماندار لنده در پایان یاد اور شد:  همه ما باید برای توسعه شهرستان لنده قدم برداریم تا این شهرستان به حق و حقوق خود برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار