انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، تا روزجمعه ۲۰ اردیبشهت ماه تمدید شد.
کد خبر: ۷۴۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷ 07 May 2019

به گزارش تابناک و به نقل از ایسنا، انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، تا روز جمعه ۲۰ اردیبشهت ماه تمدید شد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته / محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت نمایند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت دایر بودن رشته و گرایش مورد تقاضای آنها در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق همین سامانه نسبت به خرید کارت اعتباری انتخاب رشته اقدام نمایند.

داوطلبان به منظور ورود به سامانه انتخاب رشته لازم است اطلاعات کارت اعتباری خریداری شده را به همراه شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور را در اختیار داشته باشند.

شایان ذکر است ثبت نام دوره بدون آزمون دکتری تخصصی (ویژه استعدادهای درخشان) تا روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار