یادتان رفته است در همایش حامیان آقای روحانی در کهگیلویه بزرگ چگونه با صدایی برآمده از عمق وجود می‌گفتید با روحانی به جهنم می‌رویم ولی با رئیسی به بهشت نمی‌رویم؟
کد خبر: ۷۴۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴ 07 May 2019
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
 
جناب آقای تاجگردون شما یا خواب هستید یا خود را به خواب‌زده‌اید. شما که این روزها به هرکجا می‌رسید فریاد برمی‌آورید که اوضاع اقتصاد چنین است و چنان است...کشور در وضعیت بد اقتصادی است... آیا شده خود را در این وضعیت بد اقتصادی سهیم بدانید؟ دیروز که از حامیان این دولت بودید ندای تدبیر، آینده روشن، وعده کار و ثروت به مردم می‌دادید و امروز دولت را مقصر این وضع بد اقتصادی میدانید؟ یادتان رفته است در همایش حامیان آقای روحانی در کهگیلویه بزرگ چگونه با صدایی برآمده از عمق وجود می‌گفتید با روحانی به جهنم می‌رویم ولی با رئیسی به بهشت نمی‌رویم؟ این همان جهنم اقتصادی است که شما می‌خواستید بروید و مردم را با خود بردید. آیا فراموش کرده‌اید جملاتی را که پشت تریبون به زبان آوردید و فرمودید عده‌ای گفته بودند دولت توان پاس کردن چک برجام را ندارد و شما جواب دادید که: آقایان چک را نمی‌دهند دست بچه و باید چک پشت‌نویسی بشود و تو راه بانک را بلد نیستی و چک برجام مبنای حقوقی دارد و ما چک را پاس کردیم و بلدیم چکارش کنیم. کجاست چک برجام که پاس کرده‌اید؟ کجاست آن ادعای بلدی شما در پاس کردن چک برجام؟ نمایندگان مجلس نیز سهم عمده‌ای در این وضع بد اقتصادی دارند گویا نمایندگان مجلس فراموش کرده‌اند که همین چند ماه پیش، قانونی را مصوب کرده‌اند که در آن قیدشده است محدودیت واردات با روش‌های غیر‌تعرفه‌ای فقط به استناد ممنوعیت‌های شرعی و ضوابط فنی (استاندارد)‌ مجاز است. (ماده ۲۲ قانون احکام دائمی برنامه‌های دائم توسعه). اینک می‌پرسند چرا قهوه‌ساز و بخار‌شوی واردشده است. باید از آنان پرسید واردات قهوه‌ساز و بخارشوی،‌ آیا خلاف شرع است یا خلاف استاندارد؟ امروز اگر دولت واردات کالایی را ممنوع کند، برخلاف قانون مصوب همین مجلس عمل کرده است.
نمایندگان مجلس به‌درستی نسبت به وضعیت نقدینگی و اثر آن بر بازار دارایی‌ها نگران هستند؛ اما برخی از آنان از یاد برده‌اند که با تبصره‌های گنجانده در بودجه باهدف استمهال معوقات بانکی چگونه زمینه‌ساز فشار به منابع بانکی و افزایش اضافه برداشت‌ها شده‌اند.
. حال که شما به قول خودتان دکترای اقتصاد دارید فکری به حال وضعیت بد اقتصادی بکنید و به‌جای اینکه صورت‌مسئله را برای مردم بازگو کنید و دنبال مقصر بگردید و از مشکلاتی بگویید که مردم هرروز با این مشکلات زندگی می‌کنند، راه‌حل این مشکل را بفرمایید.

باتشکر

دکتر سید اسماعیل محمدی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
کاش جسارت گفتن مشکل و راه حلش را بگوید.
تاجگردونها همه میدانند . اما جراتش نیست داداش سید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
تاجگردون رو مردم تاحگردون کردن ولی خودش هوا برشداشته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
کاش مردم حواسشون جمع باشه و این روزها رو یادشون نره باز تو انتخابات بعدی و بعدی از این سوراخها گزیده نشن. کشور و تفکر دلسوزی تعهد و وطن دوستی نجات میده نه حرف. هر وقت رای می‌خوان دست جمعی کارشناس میشن و زنجیره ای یه مشت اطلاعات دسچین شده با ظاهر موجه تحویل مردم می‌دهند تا تفکر منطقی به نظر برسه و ذهنهای هوشیار رو بایکوت می‌کنند. خدا بدادمون برسه انشاا...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار