جناب شهردار به جای ورود به کار نماینده مردم و اظهار نظر در جایگاه مدعی العموم بیاید به مردم بخاطر وضعیت نابسامان و در هم ریخته مجموعه تحت مدیریتش و اوضاع اسف بار شهر چرام به مردمش پاسخگو باشد.
کد خبر: ۷۴۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ 09 May 2019

آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
 
فرار رو به جلوی شهردار چرام برای توجیه ناتوانی خود
 
شهردار چرام که قبای شهرداری شهر چرام از همان ابتدا برایش گشاد بود،پس از اینکه در انجام وظیفه ذاتی و امور محوله ناتوان بود و نتوانست انتظارات مردم و اعضای شورای شهر را برآورده کند سعی کرد با فرافکنی و اتهام بستن به دیگران ضعف عملکردی خود را توجیه نماید غافل از اینکه مردم به خوبی عملکردها را رصد کرده و نسبت به واقعیات آگاهی کافی دارند.
شهرداری که ناتوان از چانه زنی با مجموعه های حامی شهرداریها از جمله استانداری و وزارت کشور برای جذب اعتبار و تجهیزات می باشد و تنها اسم یک شهردار را با خود یدک میکشد قبل از اینکه رو به اتهامات واهی و بی پایه بیارد باید پاسخگوی ضعفها و مشکلات حوزه  کاری خود باشد و جوابی منطق پذیر برای اقناع افکار عمومی داشته باشد که قطعا ندارد.
جناب شهردار به جای ورود به کار نماینده مردم و اظهار نظر در جایگاه مدعی العموم بیاید به مردم بخاطر وضعیت نابسامان و در هم ریخته مجموعه تحت مدیریتش و اوضاع اسف بار شهر چرام به مردمش پاسخگو باشد ،چرا که مسئولیت اداره و خدمت رسانی در حوزه شهری مستقیما متوجه شهردار میباشد.
البته نباید از نظر دور داشت که شهرداری که تمام هم و غمش مسائل سیاسی و ایجاد حواشی است قطعا نمیتواند در جایگاه یک شهردار به مردم و حوزه شهری خدمت نماید.
آقای شهردار به این سوال اساسی پاسخ دهد برای سامان دادن به شهر تحت مدیریتش تاکنون چند بار با  مقامات بالاتر و یا نماینده مردم دیدار داشته یا تقاضای مساعدت نموده،پاسخ واضح است قطعا هیچ.
آقای شهردار باید بداند نمی تواند با  ایجاد حواشی ، فرافکنی و اتهام بستن به دیگران ناکارآمدی خود را توجیه نماید و باید بداند که پس از این اتهامات واهی و فرار رو به جلو آنچه نقل محافل شهر چرام است ،ضرب المثل معروفی است که میگوید اول یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوال دوز به دیگران.
امیر محبی فر ۲۰ اردیبهشت ۹۸
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
باوردارم شما هم دستنشانده یا ضربه خورده ای از مدیریت مقتدرانه نوری هستید
صمد
|
France
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
ایشان به درد نمایندگی مجلس نمیخورد
خودتان هم میدانید که بویی از سیاست نبرده است فقط گپ
طرفداران خودش دارن میگویند ما به کنار
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
درست مهندس نوری کاری نکرده با یک شهرداری بدهکار ولی شما بگوید نماینده در شهر چرام در این سه سال چه کرده
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
درود بر شهردار چرام که درست حقایق را گفته شما چرا واقعیت ها را نمی پذیری؟! برادر عزیز آب از سد کوثر به بهمئی(لیکک) را قرار بود سیاوش فرماندار احمدی نژاد در اردیبهشت 91 افتتاح کند و به بهره برداری برساند!!!! سپس جناب سردار هاشمی هم در سخنرانی های تبلیغاتی و انتخاباتی قول شرف داد و هم در همان روزهای اول بعد از پیروزی در انتخابات با شانتاژ تبلیغاتی در حالی که نشان می داد لوله ها را بر شانه خود کرده و در حال لوله کشی از سد کوثر به بهمئی بود مردم فکر کردند که در چند روز آینده یعنی اریبهشت 95 آب سد کوثر به بهمئی به بهره برداری می رسد ولی دوباره در اردیبهشت98 لوله های لوله کشی از سد کوثر به بهمئی را به کول کرده و می گوید اختلالی پیش آمده تا چند ماه آینده اگر مشکلی پیش نیاید آب به بهمئی می رسد بابا مگر مردم ...خودتی!! در جاده هم همینطور!!برو فقط مرکز شهرستان بهمئی یعنی لیکک را ببین دیگر روستاها پیش کش!! در برق شهرستان و گاز شهرستان هم همینطور!!!! هر روز لوله های گاز ممبی و سرآسیاب و کت بهمئی روی کول سردار و خبری از گاز نیست!!! بنابراین واقعا حق این مردم پایمال شده!!!.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
یقین داشته باش در تعریف از این مجموعه و شخص به زودی پشیمون میشی،چرا که وقتی آرا و عقاید با پول معامله می شود،یعنی دیگه طرف مقابل طلبکار هم هست و و حد اقل هیچ بدهی به شما و آینده نداره،
حالا خدا کنه تاته ی عزیزم به قدر حق چماقداری و همی مقاله (نخاله) ای که نوشتی ،حق ستانی کرده باشی
چروم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
عدل هاشمی دیگه تموم شد. هیچ کاری برای چرام نکرده .هیچ
لیکک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
درود بر حاج عدل هاشمی
شهروندبهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
کم کارترین دوران نمایندگی راگزراندیم همه نگاه هابه آقای موحداست که بیادمنتظریم سردارنیومدنش سنگین تراست بااین اوصاف فکرکنم بایدخداحافظی کرد
جواب امیرمحبی ژنرال خود خوانده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
و باز هم چشمه امیر محبی فر جوشید و شروع به تراوش کرد!
نه در دفاع از شهردار چرام بلکه صرفا در جواب توهمات محبی فر که خود را عقل کل میبیند و نسنجیده درباره هر مسئله ای که در تخصص نامبرده نیست اظهار نظر(اظهار وجود)میکند!
اولا که شما به چه حقی خود را بجای مردم میگذارید و میگویید مردم فهیم و آگاه اینچین گفته اند و نظرشان آنچنان است!!!؟؟؟شما فقط و فقط میتوانید نظر خود را اعلام بفرمایید والسلام...
دوما آنکه چطور میشود حضرتعالی بعنوان یک معلم خود را در جایگاهی میبینید که گاه و بی گاه و اغلب بی مورد و بدون محتوا اظهار نظر سیاسی میکنید ولی عین همین حق را برای شهردار که به مراتب جایگاه سیاسی قوی تری نسبت به یک معلم ابتدایی دارد نمیبینید؟؟؟؟
سوما آنکه شما بعنوان سینه چاک عدل هاشمی پور در چه موقعیتی قرار دارید که به این و آن حمله میکنید در صورتی که طیف حضرتعالی بدون از کارنامه عملی خوب خود در جایگاه متهم قرار دارد نه در جایگاه مدعی العموم!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
خدایی نوری زاده هم باسواد هم متخصص هم پاک دست
عدل بی سواد وووووو
باید جاشون عوض شود
آیا مردم شهر تز شهردارشدن انتظار ندارد مطالعه گری نمایندشونو تشریح کنند
انصاف داشته باشید چقدر کارهای عمرانی در شهر چرام شده
شهرداری غارت شده را نوری زاده به دست گرفت و آبادی کرد حقوقهای ۷ماه عقب افتاده بود همه را‌پرداخت کرد حالت حقوقها له روز شدند ۴میلیارد از بدهیها پرداخت شد این همه آسفالت جدول فضای سبز پل درخت گل دو دو
همش از توانمندی نوری زاده ودست پاکی و تجربه و تخصص ایشون هست ولت قوی ترین و متخصص ترین شهردار استان هست
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
بر اساس نوشته هایت اصلا نوری راپمیشناسی پس در کل بگو نوری معصوم است اکثر مشکلات الان شهرداری بر میگرده به قبل شهردار تیموری فر گنده کاری های ان زمان نوری بعدا ز چند سال حالا رو میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
جناب آقای مهندس علی نوری
شهردار محبوب وپرتلاش شهر همیشه سبز چرام
با سلام و خسته نباشید ویژه خدمت شما مدیر سخت کوش که وجودتان سرشار از تلاش و انرژیست و بدهی و مشکلات فروان شهرداری نتوانسته در مقابل اراده فولادین شما قد علم کند.
اندیشه و تلاش خدمت گذاران صدیق عمران و آبادانی ایران اسلامی عزیز هیچ گاه از یادها و خاطره ها نخواهد رفت.و نام نیکوی این دلسوزان گرانقدر همیشه جاودان خواهد ماند
مردم فهیم و قدرشناس چرام مدتهاست که شاهد خدمات ارزشمند حضرتعالی و تلاش فراوان و تمامی ناپذیر شهرداری در زمان‌تصدی شما در تمام حوزه های این شهر هستند.
اگر چه در شرایط سخت اقتصادی و تنگناهای شدید منابع مالی کشور پیش بینی می شد بسیاری از پروژه های عمرانـی به کندی صورت پذیرد اما ،اما خداونـد را شــاکریم که با درایـت، تدابــیر و اقدامات شجاعانه جنابعالی شاهد رشد و پیشرفت روز افزون در حوزه های عمرانی، فرهنگی، تفریحی و خدماتی با تمام‌مشکلات سد راه در جای جای شهر چرام همیشه سبز بوده ایم و توسعه فرهنگی و آبادانی این شهر میسر نگشته مگر به همت والامردی از جنس ایثار و عاشق خدمت همچون جنابعالی.
درود بر اندیشه و همت بلندتان که رضایت خالق و مخلوق را بهمراه داشته است.
درود وافر نثارتان باد که خصوصا مشکلات مالی که تا خرخره گلوی شهرداری را چند سال اخیر فشرده بود و قرارداد های به قولی ترکمانچای و زیان آور که باعث شده بود کارگران زحمت کش و خدوم شهرداری می بایست ماه ها به انتظار حداقل حقوق می نشستند و اول وآخر هر ماه شرمنده خانواده بودند نتوانست ذره ای از اراده آهنین شما را مورد تزلزل قرار دهد .گزافه گویی های اخیر فضای مسموم و پر تنش مجازی تعداد قلیلی که منفعتشان میطلبید که چنین و چنان بنویسند هیچ زمان نمیتواند شما را از راهتان دور کند چون شما نه تنها در دوسال اخیر در منصب شهرداری بودید بلکه از سالهای ۸۰ تا کنون بارها امتحان سخت مدیریتی چه در منصب شهردار و بخشدار را با نمره خیلی خوب به سرانجام رساندید به قول مثل معروف که میگه آب درکوزه و ما گرد جهان میگردیم (نخبه ترین نیروها مال شهر چرام هست ولی همیشه از بیرون دنبال نیروهای ضعیف هستیم) به جرات به این‌حرف ایمان دارم که هیچ کس لایق تر ازمهندس نوری نمیتونه سکان داره کشتی به گل نشسته شهرداری چرام باشه و تمام ، ودر آخر ضمن تقدیر فراوان از زحمات شبانه روزی حضرتعالی که در گوشه گوشه شهر هویداست از خداوند سبحان برای شما سلامتی، موفقیت و استمرار خدمتگذاری به مردم نجیب بام فرهنگی استان یعنی چرام عزیز را مسئلت داریم.ضمنا ملاک ما مردم چرام برای انتخاب یک مسئول ،پاک دستی ،تلاش و پرهیز از جناح بازی و خط و باندی است که همه این ملاکها را وجود مهندس نوری میتوان دید
خانوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
والا طایفه من طرفدار پر و پا قرصه موحد بودن از بچگی تا الان اسم موحد تو خانواده من بوده هیچ کاری از موحد سر نزده بخصوص تو چرام فقط کار شخصی اونم برا یه عده خاص که همه میتونن اون افراد کی بوده نوری زاده که خدا وکیلی کارگر شهرداری بودن هم زیادی است حاج هاشمی همش سه سال که اومده سر کار بگین چیکار نکرد برا چرام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار