شما که با تک ماده اجازه حضور در انتخابات گذشته پیدا کردید معلوم نیست که درانتخابات آینده چه سرنوشتی داشته باشید لذا کمی آهسته تر قدم بردارید هم چشمان ناظر و هم گوش های شنوا همه اوضاع را به خوبی رصد می کنند.
کد خبر: ۷۴۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 10 May 2019
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
 
در دفاع از آزادی بیان نه دفاع از شهردار چرام
شهردار پاک دست و شجاع و مردم دار چرام در مصاحبه ای به ذکر بعضی از مظلومیت هاو غربت های این روزهای کهگیلویه بزرگ و مشخصا شهرستان چرام پرداخته است‌.وی صراحتا پرده از بعضی وعده های توخالی و قول وقرارهای مردم فریب برداشته است‌.سخنان جناب شهردار برای مردم چرام کاملا ملموس و عینی است و جای هیچ انکاری ندارد.اما نکته جالب هجمه قلم به دستان منفعت طلب و تمامیت خواه و سودجویی است که مزد خویش را دریافت کرده اند و ناجوانمردانه و بی رحمانه علیه حقایق آشکار می تازند وتلاش دارند تا زبانها را ببرند و دست ها را بشکنند و پاها را قطع نمایند.این جماعت ترس از چه دارند؟مگر مردم نمی بینند؟آیا از ریزش آرا واهمه دارند؟اگر اینان در بین مردم هستند و نظرات مردم را از نزدیک شنیده اند متوجه هستند که خیلی زود قافیه  این قصیده فریب کاری را باخته اند.از کدام وعده در چرام دفاع می کنید؟تمام هنرتان گرفتن شماره حساب از مردم است ولا غیر.چرا باور ندارید نمیشه همه را فریب داد؟چرا دارید به شعور ملت با فرهنگ چرام توهین می کنید؟آنچنان سراسیمه شده اید که تاریخ نامه های ارسالی تان هنوز زمانش نرسیده است.
چقدر این جمله که بزرگواری قویتر از هاشمی است برایتان سنگین است؟مگر پروژه گاز رسانی به چاروسا و دیشموک کار بزرگواری نبود؟مگر طرح آب رسانی از سد کوثر  کار بزرگواری نبود و شما دارید گافش را می دهید و با آن عکس یادگاری می گیرید؟چرا نمی پذیرید که تیرهای سردار همه اش مشقی بود و باروت آن ها آب دیده و کارایی ندارد؟
شما که با تک ماده اجازه حضور در انتخابات گذشته پیدا کردید معلوم نیست که درانتخابات آینده چه سرنوشتی داشته باشید لذا کمی آهسته تر قدم بردارید هم چشمان ناظر و هم گوش های شنوا همه اوضاع را به خوبی رصد می کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
کجا معلومه شهردار پاک دسته؟
باید شورا وشهردار بعدی این مساله را قضاوت کنند.
چشمه بلقیس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
از کجا معلومه که قلم شما سرشار ار منفعت نبوده ودنبال گرفتن ماهی درشت نبوده ونیستی ،،نوع نگارش قلم شما سو وجهتش کاملا مشخص و تنها چیزی که از آن متبادر نمیشه مطالبات مردمی هست
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
درود بر شهردار چرام که درست حقایق را گفته شما چرا واقعیت ها را نمی پذیری؟! برادر عزیز آب از سد کوثر به بهمئی(لیکک) را قرار بود سیاوش فرماندار احمدی نژاد در اردیبهشت 91 افتتاح کند و به بهره برداری برساند!!!! سپس جناب سردار هاشمی هم در سخنرانی های تبلیغاتی و انتخاباتی قول شرف داد و هم در همان روزهای اول بعد از پیروزی در انتخابات با شانتاژ تبلیغاتی در حالی که نشان می داد لوله ها را بر شانه خود کرده و در حال لوله کشی از سد کوثر به بهمئی بود مردم فکر کردند که در چند روز آینده یعنی اریبهشت 95 آب سد کوثر به بهمئی به بهره برداری می رسد ولی دوباره در اردیبهشت98 لوله های لوله کشی از سد کوثر به بهمئی را به کول کرده و می گوید اختلالی پیش آمده تا چند ماه آینده اگر مشکلی پیش نیاید آب به بهمئی می رسد بابا مگر مردم ...خودتی!! در جاده هم همینطور!!برو فقط مرکز شهرستان بهمئی یعنی لیکک را ببین دیگر روستاها پیش کش!! در برق شهرستان و گاز شهرستان هم همینطور!!!! هر روز لوله های گاز ممبی و سرآسیاب و کت بهمئی روی کول سردار و خبری از گاز نیست!!! بنابراین واقعا حق این مردم پایمال شده!!!.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
در جواب بهمئی
وجدانا حالت اصلا نخشه!!!
مومن مگه قرار بوده یه دکمه را بزنه که می خواستید یه ماهه تموم بشه ؟
گاهی چیزهایی گفته میشه که آدم باید بشین دو دستی بزنه تو سر خودش
زمختی هم حدی داره
شما یه سال فقط لوله هاش نمیرسه به منطقه
چرا اینقدر مخاطبتون را احمق فرض می کنید ؟
سرفاریاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
درود بر نویسنده محترم.عدل هاشمی دیگه تموم شد‌.ان شاءالله پیمانکاریش ادامه بده
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
درود برامیر کبیر زمان.وننگ باد برکسانی که به خاطر منافع شخصی میخواهند جلوی پیشرفت کهگیلویه رو بگیرند.ننگ باد....
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
نوشتید پاک دست اصلا چنین چیزی نیست شهردار قبل را هر چه به زبانش رسید بهش گفت از کجا میدانید پاک دست است مهره چینی نوری ن شانگر چیست فکر کنم از هیچی خبر نداری چرا مسعول خرید عوض شد بهتر فکر کن
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
از کجا معلومه پاکدسته بخدا فق گزینه را نداره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار