کد خبر: ۷۴۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 10 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ پرویز یزدان پناه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی در دومین روز انتساب خود به این عنوانه بیانیه ای منتشر کرد.
متن بیانیه

به نام دادار هستی بخش
خدای بزرگ را شاکرم که شروع دوران جدید خدمت بنده در دانشگاه علوم پزشکی استان با ماه عبادت و بندگی مقارن شده است و این خود فرصتی است مغتنم تا از درگاه ازلی حکمت و معرفتش بابت این فرصت خدمتگذاری شاکر و خشنود باشم.
لازم است کمال احترام و سپاس خود را از جناب آقای دکتر نمکی،وزیرمحترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و معاونین محترم ایشان،مجمع محترم نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار محترم استان و حوزه سياسي استانداري، دانشگاهيان ، نشريات و فضاهاي مجازي وساير نهادهاي مردم نهاد ابراز دارم و از همه بزرگان و دوستانی که الطافشان شامل حال بنده شده است قدردانی نمایم.
امیدوارم در سایه الطاف حضرت حق و با همکاری،صمیمیت و همدلی همه دانشگاهيان و خوبان و با استعانت از این بیت حضرت حافظ"شکر خدا که هرچه طلب کردم از خدا /برمنتهای همت خود کامران شدم" منتهای همت و کوشش خودرا به کار گرفته و حرکتی عقلانی،مومنانه و متعهدانه جهت نیل به اهداف بلند نظام سلامت در استان کهگیلویه وبویراحمد را آغاز کنیم.
بی شک مهمترین پشتوانه و سرمایه اجتماعی ما در این راه وجود نیروهای علمی،متعهد و کارکشته شاغل در جای جای دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد است و بهره بردن از ظرفیت های این سرمایه عظیم انسانی،در صدر اولویت های بنده قرار دارد.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
دکتر پرویز یزدان پناه
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار