کد خبر: ۷۴۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ 10 May 2019
تخفیف‌های خلاف واقع که از 5 درصد شروع و گاه تا 35 و یا 40 درصد هم می‌رسد و هر خریداری را بر سر شوق و رغبت می‌آورد که خرید خود را همانجا انجام دهد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس وقتی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص شهر یاسوج مراجعه می‌کنیم بیش از هر چیز تخفیف‌هایی اغوا کننده که روی اجناس نوشته شده توجه خریدار و مشتری را به خود جلب می‌کند.
تخفیف‌هایی که از 5 درصد شروع و گاه تا 35 و یا 40 درصد هم می‌رسد و هر خریداری را بر سر شوق و رغبت می‌آورد که خرید خود را همانجا انجام دهد.
اما بنا به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد وقتی که به دقت بررسی کنیم تخفیف 40 یا 30 و یا 20 درصدی در کار نیست و بیش از 5 درصد به مشتری تخفیف داده نمی‌شود.
رضا زیرایی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد این کار فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان را مصداق تبلیغات خلاف واقع می‌داند و می‌گوید پای دخل که حساب می‌کنند تنها 5 درصد به مردم تخفیف می‌دهند که نوعی جرم و تبلیغات خلاف واقع است.
وی بالا بردن سواد خرید مردم را نکته‌ای مهم می‌داند که باید دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌های استان نسبت به آن دغدغه داشته باشند تا در بازار آسیبی به آن‌ها وارد نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار