احمدی در ادامه سخنان خود تذکری هم به شهرداران داد و گفت : اینگونه فکر نکنید که قیر زیادی به دست اورده اید و بدون حساب و کتاب و کارشناسی نشده از آن ها استفاده کنید.
کد خبر: ۷۴۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷ 12 May 2019
چند روزی است که بحث تخصیص قیر رایگان به شهرداری ها مورد مناقشه و بحث و جدل هایی شده بود ، چیزی که در دیدار امروز شهردار و شورای شهر یاسوج با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون عمرانی استاندار هم در مورد آن صحبت شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در بخشی از سخنان شهردار یاسوج به این موضوع اشاره شد که نستهن مقدم گفت : مجمع نمایندگان استان در پیگیری قیر رایگان اختصاص داده شده به شهرداری یاسوج تلاش نمودند که از ان ها تشکر می کنیم.
در بخشی از سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم به این موضوع اشاره شد و البته احمدی ، جزئیات چگونگی اختصاص این سهمیه قیر را به استان توضیح داد.
بنابر این گزارش استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : ما از موضوع سهمیه قیر رایگان به شهرداری ها اطلاع داشتیم ، لذا در سفر زنگنه به استان پیگیر موضوع شدیم که خوشبختانه با پیگیری های زیاد و حمایت های و همکاری نمایندگان استان موفق به اختصاص این قیرها به شهرداری ها شدیم.
 
روایت استاندار از چگونگی گرفتن سهمیه قیر برای شهرداران / احمدی شهرداران قیر پاشی نکنند!
 
احمدی در ادامه سخنان خود تذکری هم به شهرداران داد و گفت : اینگونه فکر نکنید که قیر زیادی به دست اورده اید و بدون حساب و کتاب و کارشناسی نشده از آن ها استفاده کنید.
احمدی با کنایه به پول پاشی بی حساب و کتاب برخی بانک ها گفت : حالا اینگونه نشود که شهرداران هم به پشتوانه و خیال راحت از حجم زیاد قیرها ، به قیرپاشی بی حساب و کتاب بپردازند!
وی افزود لازم است در استفاده از این قیرها برای آسفالت سازی اگر نیاز به زیرسازی است ابتدا با رعایت اصول فنی کار شود و بعد از قیرها استفاده شود و در مواردی هم که زیرسازی مناسب است آسفالت ها دقیق و منطبق بر اصول فنی صورت گیرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار