معاون سیاسی استانداری:
نظری : سال گذشته میزان زکات جمع آوری شده از طریق صندوق های رسمی جمع آوری زکات فطره نسبت به سال قبل آن افزایش دوبرابری را نشان می دهد.
کد خبر: ۷۴۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ 13 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست هماهنگی ، جمع آوری زکات و فطره گفت :از مردم می خواهیم در خصوص پرداخت زکات فطره به جای روش های سنتی به محل های رسمی جمع آوری این وجوهات مراجعه کنند و به پرداخت زکات و فطره بپردازند.
سید محمدکاظم نظری افزود : جمع آوری زکات و فطره به صورت هماهنگ ، به مدیریت و اثربخشی بهتر این وجوهات و رساندن آن به دست نیازمندان واقعی کمک می کند.
نظری با اشاره به افزایش دو برابری زکات دریافتی در سال گذشته گفت : مسئولان و متولیان توزیع باید سعی کنند در توزیع این وجوهات ، شان مددجویان حفظ شود.
وی همچنین از افزایش نوسسات جمع آوری زکات و طریه در استان استقبال کرد و گفت : از همه بخشداران و فرمانداران می خواهیم که در جهت ساماندهی و مدیریت بهتر بحث جمع آوری زکات و فطریه با متقاضیان همکاری لازم را داشته باشند.
این مقام مسئول همچنین از تلاش های ائمه جمعه تشکر کرد و اظهار داشت : نقش ائمه جمعه در تبلیغ و نظارت بر توزیع زکات و فطریه های جمع آوری شده بسیار پررنگ بوده است که جای تقدیر و تشکر دارد.
نظری در پایان از مردم و مسئولین خواست که کمک به نیازمندان فراموش نشود و ادامه داد : لازم است در این ماه سعی شود به مراکز معلولی و روستاهایی که مددجویان و نیازمندان در ان ها زندگی می کنند سرکشی شود و در این زمینه از مدیران انتظار می رود بیش از دیگران در این زمینه پیش قدم باشند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار