صبح روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ طبق تماس اهالی روستای بردپهن زیلایی مبنی بر حرکت دادن دستِ پیرزن سالخورده ای که  به گمان اهالی فوت نموده بود و در حال بردن برای غسل بوده است.
کد خبر: ۷۴۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 14 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسئول مرکز جامع سلامت موشمی زیلایی گفت: صبح روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ طبق تماس اهالی روستای بردپهن زیلایی مبنی بر حرکت دادن دستِ پیرزن سالخورده ای که  به گمان اهالی فوت نموده بود و در حال بردن برای غسل بوده است ، تیم سلامت مرکز موشمی زیلایی در کمترین زمان ممکن بر بالین بیمار حاضر شدند و با بررسی پزشک ؛ وجود علائم حیاتی و البته وضعیت عمومی نامناسب بیمار تایید شد.

احسان کریمی زاده، اظهار داشت: با توجه به شرایط عمومی بیمار وی به وسیله آمبولانس به مرکز موشمی انتقال داده شد که در راه یک بار دچار ایست تنفسی شد که با اقدامات و احیاء پزشک تنفس بیمار  و سایر علائم حیاتی وی برگشت و با هوشیاری  12به مرکز رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به تشخیص وی مبنی بر کاهش لحظه ای هوشیاری بیمار و نامنظم بودن کارکرد قلب ایشان، با هماهنگی با مرکز فوریت های پزشکی یاسوج، بیمار با علائم حیاتی و سطح هوشیاری ۹ به اورژانس هوایی یاسوج تحویل داده شد. 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار