رئیس کل دادگستری خراسان شمالی :
حجت الإسلام والمسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در بازدید از کانون اصلاح و تربیت بجنورد ضمن مشاهده فرایند اصلاح و تربیت مددجویان در این مرکز بر تقویت باورهای دینی و معنوی تأکید نمود.
کد خبر: ۷۴۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ 14 May 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی ،در جریان این بازدید که دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از معاونین دادگستری کل ، قاضی ویژه اطفال ، قاضی ناظر زندان بجنورد و نیز محمدی مدیر کل زندان های استان، حضور داشتند،سجادی، رئیس کانون اصلاح و تربیت بجنورد، گزارشی از اقدامات انجام شده و فعالیت های صورت گرفته از جمله آموزش های فرهنگی و دینی و مذهبی و نیز فعالیت های تفریحی و ورزشی در این کانون ارائه داد.

در ادامه رئیس کل دادگستری استان ضمن گفتگو با مددجویان و تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ،این ماه را سرشار از معنویت و فضائل اخلاقی و مکارم دینی توصیف و تصریح کرد: ماه مبارک رمضان، بهترین فرصت برای خودسازی و مجالی مغتنم برای اصلاح رفتار به شمار می رود.

حجت الإسلام والمسلمین جعفری،توکل به خداوند و توسل به شعائر دینی و مبانی قرآنی و همچنین الگوبرداری از سیره عملی پیامبران، ائمه و بزرگان دین را از زمینه های ایجاد و تقویت انگیزه های درونی برای تلاش بیشتر و کسب موفقیت دانست و خاطرنشان کرد:با تأسی به الگوهای بزرگان دین و اخلاق، می توان تولدی مجدد یافت و همچنین می توان در فرصت تفکری که کانون اصلاح و تربیت در اختیار فرد می گذارد،خود را بهتر شناخت و با بازسازی شخصیت و هویت انسانی و اصلاح رفتار و کردار، بهتر از گذشته به جامعه خدمت کرد.

محمدی مدیر کل زندانهای استان در خاتمه این بازدید ضمن تقدیر از تعامل و عنایت رئیس کل ، دادستان مرکز استان و مجموعه محاکم قضایی با اداره کل زندانها ، نتایج این تعاملات را تسهیلگری در دست یابی به اهداف متعالی سازمانی دانست.

ضیافت افطار رئیس کل دادگستری و دیگر مسؤلین در جمع مددجویان وبازدید از قسمت های مختلف کانون از جمله خوابگاه محل اسکان مددجویان،کتابخانه و… از دیگر برنامه های این بازدید بود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار