این دوستان شهردار باید بدانند اگر دیگران قیر یا بودجه یا امکانات برای شهرها آماده کنند نیاز به شهردار نیست همان کارگران زحمت کش که ماه ها هم حقوق گیرشان نمی آید می توانند آسفالت انجام دهند .
کد خبر: ۷۴۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶ 14 May 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سیاسی ، چند روزی است که فضای رسانه ای استان متاثر از مصاحبه های برخی شهرداران ، در موضوع اختصاص قیر رایگان به شهرداری ها بوده است . کار تا جایی پیش رفت که استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم واکنش نشان داد و گفت : این قیرها با پگیری استاندار و همکاری نمایندگان اختصاص یافته است. اما در این ماجرا به گونه ای عجیب همه ی پیگیری ها توسط تعدادی از شهرداران به نام تاجگردون زده شد که واکنش هایی هم در پی داشته است.سید حسن دانشی از فعالان سیاسی در یادداشتی که برای تابناک کهگیلویه و بویراحمد فرستاده است به این موضوع واکنش نشان داده است.
در این یادداشت آمده است : « فبشر عباد الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه اولئک الذین هدی هم الله و اولئک هم اولوالالباب»
 سوره الزمر آیه 16-17)
خداوند در قرآن به آن بندگانش بشارت می دهد که همه قولها ، گفتارها و نظرات را میشنوند و بهترین آنها را انتخاب می کنند . اولئک الذین ..................
 آنها هدایت شدگان مخصوص خداوند هستند 
واولئک هم ..... وآنها عاقلان و خردمندان جامعه هستند.
این روزها در سایت ها و رسانه ها بعضی از دوستان به همدیگر حمله می کنند ، توهین می کنند و تقریبا می شود گفت خیلی از این نوشته ها و گفتارها خلاف واقع می باشند و بدون هیچ دلیلی خود را آویزان این وآن می کنند البته چون نزدیک به انتخابات است شاید طبیعی باشد اما شرط رعایت انصاف است.
 عملکردها، خوبی و بدی های افراد نسبی است. 
قضاوت مطلق یعنی انحراف از وجدان خود، یعنی خشک مغزی در تاریخ نمونه زیاد داریم یک نمونه مثل خوارج زمان امیر المومنین (ع) . در یک جمله باید گفت قضاوت دیگران کاری سخت و شاید ناپسند باشد اما طبق آیه قرآن خداوند به ما عقل داد تا خوب ها را بگیریم و بدی ها را کنار بریزیم قاعده این است کسانی که مسئولیت می گیرند باید بی طرف باشند و در انجام وظایف هم بی طرفانه عمل کند و هم خود را بی طرف در محضر مردم قراردهند هرچند با کمال تاسف مسئولیتها نه بر اساس تخصص است و نه تعهد . بلکه وسیله لابی گری و واسطه بازی است و این جنگ زرگری است که در بالای مملکت هر گروه برای حفظ قدرت به نام چپ و راست به راه انداختند و عمدا آن را پر رنگ می کنند تا مردم به جای مطالبه گری درگیرهم باشندکه الحمدالله حنای این گروه ها دیگر رنگی ندارد اما مدتی است برادرانی به بنام شهردارمصاحبه می کنند یکی را می کوبند و تعریف و تمجید از دیگری می کنند که این برای یک مسئول نشانه بی تدبیری است و بی توجهی به مردمی است که خود را مسئول آنها می دانند این دوستان شهردار باید بدانند شهردار شدن با آن وضعیتی که خودشان بهتر میدانند و قولهای زیادی که به مردم برای رفع مشکلات شهرشان داده اند کار کنند اگر دیگران قیر یا بودجه یا امکانات برای شهرها آماده کنند نیاز به شهردار نیست همان کارگران زحمت کش که ماه ها هم حقوق گیرشان نمی آید می توانند آسفالت انجام دهند هر چند شهردار وظیفه دارد با مسئولین ، مقامات و نماینده گان تعامل برقرار کند تا بهتر در حل مشکلات شهر موفق شود این یک نوع فرا فکنی از ناتوانی عملکرد است که مسئولی یا شهرداری خود را به اصطلاح آلت دست گروه ها قرار دهد و ایجاد تنش نماید .
جناب دکتر تاج گردون نیاز به تعریف وتمجید شما ندارد فردی تحصیل کرده و در کار خود متخصص است و مورد احترام می باشد اما در قضاوت باید همه جوانب در نظرگرفته شود جناب دکتر تاجگردون هم حاکمیت بنام دولت با ایشان هماهنگ است وهم استاندار و برنامه و بودجه در اختیارش می باشد و هم حوزه ی انتخابیه اش نصف حوزه انتخابیه آقای هاشمی پور است و از طرفی حدود 50 درصد از کارهای عمرانی و اقتصادی حوزه ایشان بوسیله شرکت نفت انجام می شود و محدودیت های آقای هاشمی پور یا هر نماینده منطقه ما را ندارد.
 
مصاحبه شهرداران و مقایسه ناصواب!

 برادران شهردار باید بدانند قضاوت در خصوص نمایندگان، قیر تنها نیست ضمن اینکه بنده میدانم آقای هاشمی پور از چند ماه قبل بانی گرفتن قیر برای شهرها و راه های منطقه بوده که حتما مدارکش موجود می باشد. عزیزان شهردار از وضعیت مملکت و اوضاع نابسامان اقتصادی بی اطلاع نیستند ولی انصاف به خرج دهند این همه پروژه های بزرگی که در این چهارتا شهرستان تعریف شده و تعداد زیادی نیرو در آنها مشغول به کار می باشند را هم ببینند شهردار محترم چرام که حتما بچه چرام می باشد اطلاع دارد بعداز پیروزی انقلاب تاکنون فسفات چرام چند سال فقط نامی بود که در انتخابات نامش برده می شد و بعداز آن از یادها می رفت حداقل الان عملیات آن شروع شد و تعدادی آنجا کار می کنند.و یا چرام جنابعالی چند سال است که شهرستان شد چرا کسی داد بیمارستان را نزد حداقل انصاف باشد حالا که عملیات آن شروع شد همکاری کنید و تشویق کنید تا تکمیل شود نه انتقاد و یا شهرستان لنده که غیر از بنیاد مستضعفان چندین پروژه گاز رسانی و راه در این مدت سه سال برای آنجا تعریف و شروع گردید. در مدت این چهل سال بنیاد مستضعفان بود و لنده هم بود چرا قبلا بنیاد مستضعفان یا بنیاد علوی در این منطقه کاری نمی کرد . بیاییم به جای کارشکنی و حمله کردن همکار ی کنیم تا این منطقه از این همه محرومیت و بدبختی نجات پیدا کند و به قول محلی تیشه بر ریشه خود نزنیم چون اگر کار شکنی کنیم آقای هاشمی پور یا هر نماینده دیگر ضرر نمی کند ما مردم ضرر می کنیم اقای هاشمی پور و آقای تاجگردون و بقیه نمایندگان محترم قبل از محرومیت ما در این منطقه زیانی نمی بینند فقط رأی می گیرند می روند ما مردم هستیم که ضرر می کنیم پس هر کس چه نماینده و یا مسئولی کار می کندحمایت وهمکاری کنیم این انصاف نیست که هر کاری در گچساران و باشت می شود می گوییم کار نماینده است و هرکاری یا پروژه ای در این چهارتا شهرستان انجام می شود می گویم کار دولت است کمی منصف باشیم در این مدت بعداز پیروزی انقلاب هرچه حسادت به خرج دادیم علیه هم دیگر گفتیم و هرکسی از این استان می خواست رشد کند به جای کمک کردن زیر آبش را می زدیم نتیجه اش همین محرومیت و بدبختی است هرچند تضارب افکار لازم است ولی تخریب نه . پس دین خود را برای دنیای دیگران خراب نکینم .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
اون وقت بنیاد مستضعفان چه ربطی ب نمایندگان مجلس دارد.روحشون اطلاع ندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار