معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: ارتباط تنگاتنگ بین جوانان و دولت می تواند به نفع کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و باید همچون گذشته این روند ادامه یابد.
کد خبر: ۷۴۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷ 14 May 2019

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: ارتباط تنگاتنگ بین جوانان و دولت می تواند به نفع کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و باید همچون گذشته این روند ادامه یابد.

ایرنا ، حسین حسن نژاد روز سه شنبه در نشست با جوانان شهرستان تنکابن افزود: در انتخابات سال 92 برخلاف دوره های قبل یک مطالبه واحد در کشور شکل گرفت که جوانان در ایجاد آن نقش اساسی ایفا کردند.
وی با بیان اینکه جوانان سرمایه های اصلی این نظام هستند، اظهار داشت: امروزه جوانانی در کشور داریم که از برخی مدیران فعلی دستگاه های اجرایی کارآمدتر و فعالتر هستند و اگر وارد سیستم شوند می توانند سایر مدیران را به چالش بکشند.
حسن نژاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر فاصله زیادی بین نسل جوان و مدیران ایجاد شده و همین مسئله سبب شده تا ارتباط برقرار کردن بین آنها بسیار سخت شود.
وی با اشاره به اینکه ریسک پذیری بدون توانمندی ارزشی ندارد، تصریح کرد: متاسفانه ریسک پذیری در بین مدیران دستگاه ها کاهش یافته که این مسئله نشات گرفته از توانمندی آنها است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در پاسخ به انتقادات صورت گرفته از دولت ، بیان داشت : انتقادهایی که صورت می گیرد تنها مربوط به دولت امید نیست و در دولت های گذشته نیز چنین انتقاداتی وجود داشت و باید افکار عمومی با دقت بیشتری نسبت به اینگونه نقدها تامل و تفکر نماید.
وی افزود: اگر در کشور حزبی وجود داشت و مردم بجای رای دادن به شعار و یک فرد خاص به میثاق نامه آن حزب رای می دادند و دولت را بر اساس برنامه نقد می کردند هیچگاه چنین اتفاقی نمی افتاد.
به گفته حسن نژاد ، کسانی که چنین انتقاداتی دارند یا هوشمند نیستند و یا وضع موجود کشور را به درستی درک نکرده اند و تلاش دارند از این طریق به تصفیه حساب با دولت بپردازند.
وی استفاده کردن از مدیران دولت قبلی در دولت امید را بدون اشکال دانست و یادآور شد: قرار نیست اقدامات اشتباه در دولت های گذشته را در این دولت دوباره تکرار کنیم اما اگر مدیری همسو با سیاست های دولت نبود می توان آن را کنار گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار