کد خبر: ۷۴۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷ 15 May 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شهریار جمالی ، متاسفانه طی دو روز اخیر سه تن از نوجوانان شهرستان کهگیلویه به دلایلی نامعلوم خودکشی کردند، دو تن از آنها دختران زیر بیست سال ویک نفر پسر نوجوانی بود.
مستحضر هستید که خودکشی علل مختلفی دارد که باید به تناسب جغرافیا و فرهنگ هر منطقه ، همچنین عوامل تربیتی، مشکلات شخصی و خانوادگی و امثالهم مورد بررسی قرار بگیرد.
بررسی علل و چگونگی بروز این حوادث وظیفه متخصصین و مسئولین امر است بنابر این بدون اطلاعات موثق و کافی نمیتوان در مورد این حوادث دردناک اظهار نظر نمود. 
اما لازم است از دریچه ی این فضا  و به بهانه این حادثه تلخ به مدیرکل امور بانوان و مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تلنگری وارد کنیم.

تاکنون مدیر کل اموربانوان در شهرستان کهگیلویه بسیار منفعل بود و هیچ برنامه ای در این مورد در شهرستان کهگیلویه نداشه است. 
ایشان بیشتر فعالیت خود را معطوف به مرکز استان نموده و در هفتاد و دو ساعت گذشته در خصوص خودکشی دو بانوی کهگیلویه هیچ واکنشی نشان نداده است در صورتی که ایشان باید از اولین افرادی باشد که در منطقه حضور پیدا میکرد. 
گویا مدیر کل محترم نمیدانند در این مورد بخشی از مسئولیت را به عهده دارند. علاوه بر این  مدیر کل دفتر امور اجتماعی نیز باید در این خصوص پاسخگو باشد. فعالیت سازمان های مردم نهاد در بخش های مختلف شهرستان چه خروجی مثبتی داشته است؟  و برای عدم بروز موارد مشابه در این مناطق چه برنامه ای ترسیم شده است؟
از جانب تمام جوانان و نوجوانان شهرستان کهگیلویه درخواست میکنم مسئولین مربوطه هر چه سریعتر برای بررسی این آسیب در منطقه حضور پیدا کنند و با اتخاذ تصمیمات و اندیشیدن تدابیر لازم به کاهش بروز این آسیب های ناگوار کمک کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار