کد خبر: ۷۴۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲ 15 May 2019
بر اساس مصوبه کارگروه رفع موانع تولید کشور بدهی های کارخانه آجر و سفال دهدشت قسط بندی می شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از صدا و سیما ، صبح امروز جلسه شورای پیشگیری سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی به منظور بررسی مشکلات تولیدی و بانکی واحد های تولیدی  در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد .
مشکلات کارخانه آجر وسفال دهدشت ابتدا در دستور کار این جلسه قرار گرفت آقای رییس زاده مدیر عامل این کارخانه با بیان اینکه در این واحد تولیدی 150 نفر به صورت مستقیم مشغول هستند گفت: بدهی به شرکت گاز و نبود حمل نقل مناسب از مهمترین مشکلات این کارخانه است.
عزیزی دبیر این جلسه نیز گفت:طبق مصوبه کارگروه رفع موانع تولید کشور بدهی های کارخانه آجر و سفال دهدشت باید طی سه سال قسط بندی شود وشرکت گاز هم نباید به هیچ عنوان گاز این کارخانه را قطع بکند .
حجت الا اسلام مزارعی رییس کل دادگستری استان هم در این جلسه گفت: در کارخانه آجر دهدشت بیش از هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شاغل هستند و به همین منظور مشکلات این واحد های تولیدی باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
وی افزود: باید کارگروه های تخصصی با حضور کارشناسان ماهر و مدیران مربوطه برگزار شود تا راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استان اتخاذ شود .
در این جلسه همچنین مشکلات سردخانه 500 تنی دنا مطرح شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار