کد خبر: ۷۴۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴ 16 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی فراسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک دکتر علی محمد احمدی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه دنیای ارتباطات و استفاده مطلوب از منابع و ابزارهای مختلف اطلاع رسانی می تواند در بالابردن شاخص های توسعه و پیشبرد اهداف موثر باشد.
یقینا توجه ویژه به نقش و جایگاه واقعی روابط عمومی ها در همه دستگاهها،سازمانها و نهادها موید ارتباط دو سویه و صمیمی میان مجموعه و افکار عمومی خواهد بود و روابط عمومی به عنوان یک پل ارتباطی، در جلب مشارکت عمومی و پاسخگویی به مطالبات و خواسته های مردم و همچنین بالابردن سطح باور و تزریق نشاط و امید در جامعه تأثیر گذار خواهد بود.
از مدیران و مسئولان می خواهم ضمن اهتمام در جهت حل مشکلات و رفع نیازمندی های روابط عمومی ها،سعی در تقویت و توانمند سازی آنان داشته باشند تا با فراغ بال و انگیزه بیشتر در جهت انعکاس عملکرد و بیان دستاوردهای دولت و نظام اهتمام ورزند.
اینجانب فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی  را به همه فعالان و تلاشگران عرصه  اطلاع رسانی و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های دولتی، سازمانها ،نهادها و بخشهای غیر دولتی تبریک و تهنیت عرض می کنم و توفیقات همه عزیزان را در سال رونق تولید از خداوند سبحان خواستارم.

علی محمد احمدی
استاندار کهگیلویه وبویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار